اخبار فناوری

گوشی Nothing Phone (2) با Glyph Composer امکان ساخت آهنگ زنگ سفارشی را می‌دهد

ما تنها چند هفته تا رونمایی کامل از گوشی Nothing Phone (2) در تاریخ 11 ژوئیه/20 تیر فاصله داریم. به روش سال گذشته Nothing، این شرکت هنوز هم اطلاعات مربوط به گوشی آینده خود را ازطریق انتشار تیزرهای کوچک منتشر می‌کند. آخرین اطلاعات اما، بسیار جالب است. طبق جدیدترین تیزر این شرکت در حساب رسمی توییتر Nothing، گوشی Phone (2) با همکاری Swedish House Mafia از حالت Glyph Composer بهره برده که به کاربران امکان می‌دهد از الگوهای نورپردازی و صداهای منحصربه‌فرد Glyph برای ایجاد آهنگ‌های زنگ سفارشی استفاده کنند.

حالت Glyph Composer گوشی Nothing Phone (2)

Nothing با گروه موسیقی Swedish House Mafia همکاری کرده است تا یک بسته صوتی ویژه برای Phone (2) ایجاد کند. کاربران می‌توانند این صداها را برای ایجاد آهنگ‌های زنگ خود با استفاده از برنامه Glyph Composer ریمیکس کنند. Nothing بار دیگر به آرایه نورپردازی سفارشی بخش پشتی گوشی خود تکیه کرده است تا قبل از عرضه این دستگاه، کمی هیجان ایجاد کند، درست مانند آنچه برای Phone (1) انجام داد.

اگر مالک Phone (1) هستید و نمی‌دانید که آیا Glyph Composer برای گوشی شما در دسترس خواهد بود یا خیر، پاسخ مثبت است. Nothing اعلام کرده است که این ویژگی به نسل اول گوشی این شرکت نیز راه خواهد یافت، اما مشخص نیست که آیا این امر با معرفی Phone (2) رخ خواهد داد یا اینکه در تاریخ مشخصی پس از عرضه این دستگاه. احتمال زیادی وجود دارد که بعداً عرضه شود و احتمالاً در به‌روزرسانی Nothing OS 2.0 که قرار است پس از عرضه Phone (1) روی گوشی ارائه شود، گنجانده خواهد شد.

تا آنجا که از Phone (2) انتظار می‌رود، ما قبلاً جزئیاتی را از این گوشی هوشمند دریافت کرده‌ایم، مانند اینکه به تراشه Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز شده و باتری کمی بزرگ‌تر از مدل قبلی خود با ظرفیت 4700 میلی‌آمپرساعتی دارد. تا آنجایی که جزئیات غیررسمی وجود دارد، ما برخی از رندرهای دستگاه را نیز دیده‌ایم که به‌نظر می‌رسد در بیشتر موارد مشابه Phone (1) است. اگرچه در این رندر به لبه‌های خمیده و سوراخ نمایشگر سمت چپ صفحه گوشی اشاره شده است، اما ظاهر دستگاه در تیزر رسمی این شرکت به لبه‌های تخت مشابه نسل قبل و سوراخ نمایشگر مرکزی اشاره دارد.

حالت Glyph Composer گوشی Nothing Phone (2)

حالت Glyph Composer گوشی Nothing Phone (2)

درحالی‌که Nothing گوشی Phone (1) خود را در ایالات‌متحده عرضه کرد، اما این دستگاه تنها برای مدت زمان بسیار محدودی در دسترس بود و ازطریق یک کانال مناسب نیز ارائه نشد، زیرا شرکت آن را به‌عنوان بخشی از برنامه عضویت بتا خود ارائه کرد. بااین‌حال انتظار می‌رود Nothing Phone (2) به‌صورت رسمی در ایالات‌متحده نیز عرضه شود. پیرامون قیمت این گوشی، شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی‌بر اینکه با قیمت 749 یورو عرضه خواهد شد که بسیار گران‌تر از نسل اول خود است.

نظر شما درباره حالت Glyph Composer گوشی Nothing Phone (2) چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/27/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-nothing-phone-2-%D8%A8%D8%A7-glyph-composer-%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B2%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا