اخبار فناوری

گلکسی زد فولد 5 با قاب جدید مخصوص S Pen فاش شد

ما کمتر از یک هفته تا رویداد Unpacked آینده سامسونگ فاصله داریم و تاکنون شاهد چندین افشای اطلاعات پیرامون دستگاه‌هایی که قرار است در این رویداد معرفی شوند، بوده‌ایم. درحالی‌که به‌نظر می‌رسد جدیدترین افشاگری به‌سادگی بار دیگر Galaxy Z Fold 5 نشان می‌دهد، چیز جدیدی در این تصاویر وجود دارد که باید طرفداران را هیجان‌زده کند. طبق تصویر فاش‌شده که کیفیت آن نیز چندان بالا نیست، گلکسی زد فولد 5 با یک قاب جدید به‌همراه راه‌حل جالب نگهدارنده S Pen ارائه خواهد شد که به‌نظر می‌رسد از قاب S Pen گلکسی زد فولد 4 کاربردی‌تر است.

قاب مخصوص S Pen گلکسی زد فولد 5

Ishan Agarwal در یکی از جدیدترین افشاگری‌ها در پلتفرم تازه‌تأسیس Threads، تصاویر بازاریابی رسمی لو رفته از گلکسی زد فولد 5 را به‌اشتراک گذاشته است. مانند اطلاعات قبلی، طراحی این گوشی را به‌خوبی مشاهده می‌کنیم. مهم‌تر از همه، یکی از تصاویر، Galaxy Z Fold 5 را در یک قاب گوشی نشان می‌دهد و نه هر قاب عادی، بلکه یک قاب مخصوص که به‌نظر می‌رسد S Pen را در خود جای می‌دهد.

قاب مخصوص S Pen گلکسی زد فولد 5

قاب مخصوص S Pen گلکسی زد فولد 5

در اواخر سال گذشته شایعه شده بود که گلکسی زد فولد 5 از اسلات اختصاصی قلم S Pen مشابه سری گلکسی نوت و اس اولترا بهره می‌برد. بااین‌حال، پس از آن گزارش‌ شد که این گوشی اسلات قلم اختصاصی نخواهد داشت. دلیل آن نیز این بود که سامسونگ می‌خواست Fold 5 را تا نازک‌تر کند و یک اسلات قلم S Pen مانع از آن می‌شد. اما به‌نظر می‌رسد که غول فناوری کره‌ای راه‌حل دیگری پیدا کرده است که اگرچه کاملاً جدید نیست و در سال‌های گذشته نیز، شاهد ارائه قاب‌هایی با قابلیت جایگیری قلم S Pen برای سری گلکسی زد فولد بوده‌ایم، اما هر کدام از آن‌ها مشکلاتی داشتند که به‌نظر می‌رسد با راه‌حل امسال، به یک قاب ایده‌آل از هر جهت نزدیک شده‌ایم.

قاب جدید گلکسی زد فولد 5 ممکن است به‌اندازه فناوری لولای قطره‌ای یا عدم وجود فاصله بین دو طرف گوشی مهم نباشد؛ اما این یک تغییر به‌اندازه کافی مهم است که کاستی‌های Fold 4 را برطرف می‌کند و می‌تواند تفاوتی را ایجاد کند که مردم را به خرید این دستگاه وادار کند.

نظر شما درباره راه‌حل جدید قاب مخصوص S Pen گوشی Galaxy Z Fold 5 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/20/%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B2%D8%AF-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%AF-5-%D8%A8%D8%A7-%D9%82%D8%A7%D8%A8-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-s-pen-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا