اخبار فناوری

قیمت اشتراک توییتر آبی با حساب تایید شده به 8 دلار افزایش می یابد

پس از گزارش های متعدد مبنی بر اینکه قیمت اشتراک توییتر آبی به زودی به 19.99 دلار کاهش می یابد افزایش خواهد یافت; ایلان ماسک، مالک و مدیر عامل فعلی این شبکه اجتماعی امروز رسما اعلامیه این سرویس اکنون 8 دلار در ماه هزینه خواهد داشت. این مقدار کمی بیشتر از قیمت فعلی 4.99 دلار است، اما این سرویس اکنون شامل دریافت نشان آبی تأیید شده است.

قیمت اشتراک توییتر آبی

دریافت نشان تأیید شده برای برخی از کاربران دشوار است، اما برای برخی دیگر آسان است. در آینده، تا زمانی که در سرویس اشتراک آبی پریمیوم توییتر مشترک شوید، برای همه در دسترس خواهد بود. علاوه بر نشان تأیید شده، این سرویس شامل پاسخ‌ها، اشاره‌ها و جستجوهای اولویت‌دار نیز می‌شود، به این معنی که یک کاربر تأیید شده در توییتر اولویت‌بندی می‌شود و کمتر احتمال دارد که توسط حساب مشابه گیج شود.

علاوه بر این، حساب‌های تایید شده نیز می‌توانند ویدیوها و صداهای طولانی‌تری را توییت کنند. این ویژگی جدید نیست، زیرا مشترکین آبی موجود توییتر از طریق آزمایشگاه های توییتر به آن دسترسی دارند. به عنوان یک امتیاز، کاربران آبی توییتر نصف تعداد تبلیغات کاربران عادی را مشاهده خواهند کرد. ماسک هنوز زمان انجام این تغییر را اعلام نکرده است. در حال حاضر صفحه آبی اشتراک توییتر قیمت قدیمی 4.99 دلار را نشان می دهد.

قیمت اشتراک توییتر آبی

قیمت اشتراک توییتر آبی

سیستم راستی‌آزمایی توییتر در ابتدا در سال 2009 معرفی شد و قرار بود راهی ساده و آسان برای تشخیص حساب‌های واقعی و جعلی در اختیار کاربران قرار دهد. توییتر در روزهای اولیه خود با افراد کلیدی تماس گرفت تا تایید کند. اما چند سال بعد، به کاربران اجازه داد تا با ارسال یک برنامه، وضعیت تأیید شده را دریافت کنند. همانطور که می توانید تصور کنید، حجم درخواست های دریافتی بسیار زیاد بود، بنابراین شرکت مجبور شد روند درخواست را متوقف کند.

توییتر این فرآیند را در تاریخ دیگری با معیارهای سخت‌گیرانه‌تر از سر می‌گیرد تا افرادی را که واقعاً به علامت تأیید شده نیاز ندارند حذف کند. البته، این فرآیند همان چیزی است که گرفتن تاییدیه را بسیار گریزان می کند. برخی از آنها به یکباره اعمال و تأیید می شوند، در حالی که برخی دیگر با تعداد فالوورهای زیاد، بارها و بارها رد می شوند.

در نهایت به نظر شما تغییرات جدید اعمال شده در توییتر باعث بهتر شدن این شبکه اجتماعی از قبل شده است یا خیر؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا