اخبار فناوری

دو ویژگی جدید MIUI 15 شیائومی فاش شد: کلیپ‌بورد پیشرفته و تقویت صدا

به‌تازگی اخبار هیجان‌انگیزی از انجمن MIUI منتشر شده و دو ویژگی جدید رابط کاربری موردانتظار MIUI 15 شیائومی در آن فاش شده است. MIUI به‌خاطر رابط کاربرپسند و تجربه غنی از ویژگی‌هایش شناخته شده است. اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دهد که MIUI 15 پیشرفت‌هایی را در عملکرد کلیپ‌بورد به‌ارمغان می‌آورد و به کاربران امکان می‌دهد عکس‌ها و فایل‌ها را کپی کنند. علاوه‌بر این، انتظار می‌رود که ویژگی تقویت صدا راهی امن و راحت برای افزایش صدای خروجی در تنظیمات سریع ارائه دهد.

دو ویژگی جدید MIUI 15 شیائومی

در ادامه بیایید نگاهی به این ویژگی‌های فاش‌شده انداخته و تأثیر بالقوه‌ای که می‌توانند بر روی کاربران گوشی‌های هوشمند شیائومی داشته باشند را بررسی کنیم.

عملکرد کلیپ بورد پیشرفته

عملکرد کلیپ بورد پیشرفته MIUI 15

عملکرد کلیپ بورد پیشرفته MIUI 15

طبق اکتشافات اخیر در Mi Code، رابط کاربری MIUI 15 قرار است یک ویژگی کلیپ‌بورد بهبودیافته را ارائه کند. کاربران می‌توانند نه‌تنها متن، بلکه عکس‌ها و فایل‌ها را نیز در کلیپ‌بورد کپی کنند. این یک افزودنی قابل‌توجه به عملکرد کلیپ‌بورد فعلی است، زیرا دستگاه‌های شیائومی را به قابلیت‌های ارائه‌شده توسط دستگاه‌های سامسونگ و پیکسل که مدتی است از این ویژگی برخوردار هستند، نزدیک می‌کند. این پیشرفت بدون شک تجربه کاربری را افزایش می‌دهد و اشتراک‌گذاری و مدیریت انواع مختلف محتوا را در برنامه‌های مختلف راحت‌تر می‌کند.

ویژگی تقویت صدا

ویژگی تقویت صدا MIUI 15

ویژگی تقویت صدا MIUI 15

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب فاش‌شده MIUI 15، قابلیت تقویت صدا است. با MIUI 15، یک جابجایی جدید در منوی تنظیمات سریع به کاربران این امکان را می‌دهد که میزان صدای خروجی را تا 200 درصد افزایش دهند. هدف این قابلیت بهبود ارائه یک روش ایمن و کارآمد برای تقویت صدا برای کسانی است که به تجربه صدای بلندتری نیاز دارند، مانند هنگام پخش محتوای چندرسانه‌ای در محیط‌های پرسروصدا. کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی کلید، صدا را دو برابر کنند، بدون اینکه کیفیت صدا به خطر بیفتد یا به بلندگوهای دستگاه آسیب وارد شود.

MIUI 15 قرار است سنت شیائومی در نوآوری و طراحی کاربر محور را ادامه دهد و جایگاه این برند را در بازار رقابتی گوشی‌های هوشمند مستحکم‌تر می‌کند. با این ویژگی‌های فاش‌شده، طرفداران شیائومی دلایل بیشتری برای منتظر ماندن به‌روزرسانی آتی MIUI 15 دارند.

دیدگاه شما پیرامون دو ویژگی جدید MIUI 15 شیائومی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/20/%D8%AF%D9%88-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-miui-15-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%BE%D8%A8%D9%88/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا