اخبار فناوری

پوستر تبلیغاتی وان پلاس Ace 2 Pro برخی از مشخصات این گوشی را فاش کرد

مدت زیادی است که شایعاتی درباره وان پلاس ایس ۲ پرو منتشر می‌شود. چند روز پیش، این تلفن هوشمند در لیست بنچمارک AnTuTu مشاهده شد و عملکرد خود را نشان داد. در حال حاضر، تصویری از پوستر تبلیغاتی وان پلاس Ace 2 Pro به بیرون درز کرده است. این تصویر، برخی از مشخصات تلفن هوشمند مذکور را فاش می‌کند.

پوستر تبلیغاتی وان پلاس Ace 2 Pro طراحی این گوشی را نشان می‌دهد

امروز صبح، یک افشاگر اطلاعات با انتشار پستی در ویبو، پوستر رسمی تبلیغاتی وان پلاس Ace 2 Pro را به اشتراک گذاشت. این بنر، برخی از مشخصات و طراحی گوشی هوشمند مذکور را نشان می‌دهد. با ظاهر ایس ۲ پرو شروع می‌کنیم. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند از صفحه نمایشی خمیده با اندازه ۶.۷۴ اینچی و رزولوشن 1.5K برخوردار خواهد بود. نمایشگر این دستگاه رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین سلفی نیز درون یک پانچ هول، قابل مشاهده است.

پوستر OnePlus Ace 2 Pro

در پوستر فاش شده وان پلاس ایس ۲ پرو اشاره شده که این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار خواهد بود. تراشه مذکور بر اساس فرآیند ساخت ۴ نانومتری نسل دوم TSMC تولید شده و دارای هسته Cortex-X3 (با فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز)، پردازنده گرافیکی آدرینو ۷۴۰ (با فرکانس ۶۸۰ مگاهرتز) و مودم Snapdragon X70 5G است. طراحی ماژول دوربین Ace 2 Pro مشابه وان پلاس ۱۱ است. ماژول دوربین این گوشی هوشمند آینده وان پلاس دارای سه لنز است. طبق شایعات، دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX890 بوده و دوربین اولترا واید آن نیز از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. دوربین سوم نیز از نوع ماکرو بوده و رزولوشن ۲ مگاپیکسلی دارد.

رندر OnePlus Ace 2 Pro

رندر وان پلاس ایس ۲ پرو

ادعا می‌‌شود که دوربین سلفی OnePlus Ace 2 Pro از یک سنسور با وضوح ۱۶ مگاپیکسل، برخوردار خواهد بود. پوستر این تلفن هوشمند تایید می‌کند که گران قیمت ترین نسخه این دستگاه از ۲۴ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی، برخوردار خواهد بود. هم اکنون می‌دانیم که این گوشی هوشمند از شارژ سریع ۱۵۰ وات پشتیبانی کرده و از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری بهره مند است. البته، هنوز ظرفیت‌ باتری این دستگاه تأیید نشده است. متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ رونمایی وان پلاس ایس ۲ پر‌و منتشر نشده است.

وان پلاس Ace 2 Pro در میان داده های Geekbench مشاهده شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده وان پلاس چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/05/%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-ace-2-pro-%D8%A8%D8%B1%D8%AE%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا