اخبار فناوری

ایربادز گیمینگ Red Magic Dao با کیس شفاف و حذف نویز فعال معرفی شد

برند گیمینگ ردمجیک نوبیا که زیرمجموعه ZTE محسوب می‌شود، به‌تازگی تعدادی محصول جدید را برای بازار چین معرفی کرده است. این دستگاه‌ها شامل جدیدترین گوشی‌های هوشمند پرچمدار سری Red Magic 8S Pro و تبلت جدید Red Magic Gaming است. درکنار این موارد اما، این شرکت حتی چند محصول جانبی جدید دیگر را نیز رونمایی کرده است که شامل ایربادز گیمینگ جدید Red Magic Dao با کیس شفاف و قابلیت حذف نویز فعال نیز می‌شود.

ایربادز گیمینگ Red Magic Dao

جدیدترین ایربادز ردمجیک دارای یک کیس شارژ است که از طراحی شفاف مشابه Nothing Ear (2) بهره می‌برد. حتی یک نسخه سفارشی نیز وجود دارد که اساساً به کاربران امکان می‌دهد نسخه شخصی‌سازی‌شده‌ای را خریداری کنند که دارای حکاکی سفارشی در طرفین خود است. Dao TWS دارای چیپست پرچمدار S5 کوالکام است و تأخیر 30 میلی‌ثانیه را نیز ارائه می‌کند. این ایربادز همچنین تا 48 دسی‌بل حذف نویز فعال را نیز داراست.

ایربادز گیمینگ Red Magic Dao

ایربادز گیمینگ Red Magic Dao

این ایربادز گیمینگ دارای درایورهای گرافن خطی 11 میلی‌متری بوده و خود هدفون‌ها به‌تنهایی می‌توانند تا 7.5 ساعت ازنظر باتری با یک بار شارژ دوام بیاورند. از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه این گجت می‌توان به پشتیبانی از صدای Hi-Res، کاهش نویز مکالمه CVC میکروفون، پشتیبانی از بلوتوث 5.3 و کاور چرخشی روی کیس با چرخش 360 درجه اشاره کرد. این شرکت بیان می‌کند که خریداران حتی می‌توانند از هدفون همراه با قاب به‌عنوان یک لوازم جانبی پوشیدنی DIY نیز استفاده کنند.

ایربادز Red Magic Dao TWS Deuterium Front ANC TWS با قیمت 1499 یوان در چین به‌فروش می‌رسد. از سوی دیگر، نسخه سفارشی‌شده با برچسب قیمت کمی بالاتر 1599 یوان عرضه خواهد شد. این ایربادز را می‌توان از Tmall و سایر خرده‌فروشان در چین خریداری کرد.

تاکنون، هنوز خبری مبنی‌بر عرضه جهانی این ایربادز و قیمت آن منتشر نشده است.

نظر شما درباره ایربادز گیمینگ ردمجیک Dao چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/06/%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D8%B2-%DA%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%86%DA%AF-red-magic-dao-%D8%A8%D8%A7-%DA%A9%DB%8C%D8%B3-%D8%B4%D9%81%D8%A7%D9%81-%D9%88-%D8%AD%D8%B0%D9%81-%D9%86%D9%88%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا