اخبار فناوری

چه وسایلی در حوزه گیم به ما برای تجربه بهتر کمک میکنند

گسترش صنعت بازی های ویدیویی، بازی را به یکی از محبوب ترین سرگرمی ها در جهان تبدیل کرده است. البته این را هم فرض کنیم که بازی در حال حاضر فقط یک بازی نیست. در واقع بسیاری از افراد با انجام فعالیت هایی مانند پخش زنده یا شرکت در مسابقات آن را یک حرفه می دانند.

اگر به عنوان یک بازیکن قصد رقابت با بازیکنان دیگر را دارید، اولین قدم این است که از نظر داشتن تجهیزات بازی ثروتمند باشید، زیرا بدون آن شکست شما قطعی خواهد بود. این تجهیزات علاوه بر کمک به موفقیت شما، تجربه بازی لذت بخشی را نیز برای شما به ارمغان می آورد. در این صورت حتی به فکر بی حوصلگی هم نخواهید بود.

لیست تجهیزاتی که هر بازیکن باید داشته باشد

بازی‌ها که در حال حاضر بخشی جدایی‌ناپذیر از فرهنگ مدرن هستند، همان بازی‌های ویدیویی هستند که از طریق کنسول‌ها، رایانه‌ها و تلفن‌های همراه انجام می‌شوند. در گذشته، بازی فقط یک سرگرمی ساده بود و هرکسی که با آن وقت می گذراند بیکار به حساب می آمد، اما امروزه به یک صنعت چند میلیارد دلاری با جامعه جهانی تبدیل شده است.

که باعث شد بسیاری از افراد مشتاق وارد این حرفه پولساز شوند. اغلب اوقات، این افراد می پرسند که برای تبدیل شدن به یک گیمر چه چیزهایی لازم است؟ نیاز به تجهیزات بازی آنها به سبک بازی آنها بستگی دارد، اما ما تصمیم گرفتیم لیستی کلی از تجهیزاتی که گیمرها استفاده می کنند ارائه دهیم تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدام دستگاه را خریداری کنید.

صندلی بازی برای نشستن راحت تر

شاید تعجب کنید که چرا وقتی می توانید از صندلی های معمولی استفاده کنید، هزینه های گزافی پرداخت کنید؟ صندلی های بازی دارای الیاف نرم و طراحی ارگونومیک هستند تا در ساعاتی که پشت سیستم می نشینید کمترین استرس ممکن را به عضلات شما وارد کند. صندلی های بازی با ارتفاع قابل تنظیم باعث راحتی بیشتر و کنترل کار شما می شود.

با استفاده از ماوس و صفحه کلید بازی می توانید به ویژگی های بیشتری دسترسی داشته باشید

برای بهبود سطح بازی خود و حرفه ای تر شدن، باید از ماوس و کیبورد برای گیمرها استفاده کنید. موس های بازی دارای سنسورهای دقیق تر و سوئیچ های اضافی هستند تا به شما امکان دسترسی به ویژگی های بیشتری را بدهند. سرعت اسکرول بالاتری دارند و این باعث می شود واکنش شما در بازی ها سریعتر شود. سوئیچ های بازی سریعتر از سوئیچ های مکانیکی دستورات را به سیستم ارسال می کنند.

تجربه شنیداری لذت بخش با این هدست بازی

برای غوطه ور شدن کامل در دنیای بازی، به صداها نیاز دارید. حتی کوچکترین آنها رد پای دشمنان شما خواهد بود. بنابراین استفاده از هدفون برای شما ضروری است. هدفون بازی مجهز به یک میکروفون خارجی است که در نزدیکی دهان قرار می گیرد تا بتوانید در اتاق های بازی یا پخش برنامه شرکت کنید.

تجربه بصری خوب با صفحه نمایش

مهم نیست بازی شما روی چه پلتفرمی اجرا می شود. در هر صورت برای دیدن جزئیات جلوی چشمانتان در اندازه بزرگتر و کیفیت بهتر به صفحه نمایش نیاز دارید. مانیتورهای بازی دارای طراحی منحنی برای بهبود زاویه دید هستند.

از سوی دیگر، نرخ به روز رسانی بالا در مانیتورهای بازی باعث می شود تجربه ای روان تری در بازی داشته باشید. بدین ترتیب شما به سرعت دشمنان خود را می بینید و با واکنشی مناسب پایان بازی را به نفع خود تغییر می دهید.

با هارد اکسترنال با ظرفیت بالا، همه بازی های خود را در یک مکان ذخیره کنید

در نگاه اول، هارد اکسترنال ممکن است محصولی غیر ضروری به نظر برسد که ارزش خرج کردن روی آن را ندارد، اما اینطور نیست. بسیاری از کنسول های بازی فضای ذخیره سازی محدودی دارند و حافظه داخلی آنها قابل ارتقا نیست. پس اگر می خواهید به صورت حرفه ای کار کنید، حتما یک هارد اکسترنال با ظرفیت بالا خریداری کنید تا بتوانید انواع بازی ها را روی آن نصب کنید.

اتاق بازی را با سینی بازی جادو کنید

روسری یکی از لوازمی است که هر بازیکنی باید داشته باشد. با طراحی زیبا و زیبا و افکت های نوری خود فضای در نظر گرفته شده برای فعالیت بازیکنان را جذاب می کند. این باعث تقویت روحیه فرد و رشد مهارت های او در بازی می شود. کیس ها همچنین به افزایش عمر رایانه ها در محل قسمت خنک کننده کمک می کنند و از نقص و خرابی آنها جلوگیری می کنند.

دسته بازی، تجربه متفاوت از ماوس و صفحه کلید

شاید از خود بپرسید که از آنجایی که ماوس و کیبورد وجود دارد، چه نیازی به کنترلر وجود دارد؟ شما می توانید از ماوس و صفحه کلید در بازی های تیراندازی و بازی های تیراندازی اول شخص استفاده کنید، اما بازی های مسابقه ای، ورزشی و مبارزه ای فقط با استفاده از گیم پد قابل مدیریت هستند.

کنترلرهای بازی که با نام‌های گیم‌پد یا جوی‌پد نیز شناخته می‌شوند، اغلب دارای 4 دکمه جهت، 4 تا 6 دکمه کنترل بازی و 4 دکمه در پشت هستند. این تجهیزات از نظر کاربری به 3 دسته تقسیم می شوند. دسته بندی بازی های کامپیوتر، کنسول و موبایل.

دیجی کالا با فروش تجهیزات خود شما را به یک گیمر حرفه ای تبدیل می کند

دنیای بازی و کنسول های بازی روز به روز در حال پیشرفت است و ما همیشه شاهد حضور تجهیزات جانبی گسترده برای یک تجربه کاربری عالی از بازی هستیم. با توجه به محبوبیت صنعت بازی در بین جوانان و افزایش روزافزون متقاضیان برای یادگیری آن، شرکت های زیادی به منظور تصاحب سهم بازار از این ملزومات اقدام به طراحی و تولید لوازم جانبی بازی کرده اند.

برای به دست آوردن تجهیزات با کیفیت و برند پیشنهاد می کنیم در فروشگاه های معتبر و شناخته شده به دنبال آن بگردید. با این حال، حضور پررنگ محصولات تقلبی در بازار را نباید دست کم گرفت. دیجی کالا مرجع معتبری برای خرید تجهیزات بازی است. در دیجی کالا شما انتخاب گسترده ای دارید و نیازهای خود را با ضمانت پوشش می دهید تا کیفیت و کارایی آنها را به شما ثابت کند.

نتیجه

مسیر حرفه ای شدن در بازی های رایانه ای تنها به داشتن استعداد و تسلط بر ترفندهای بازی محدود نمی شود. اگر شما یکی از گیمرها هستید یا بوده اید، می دانید که موفقیت شما تا حد زیادی به تجهیزاتی که برای رسیدن به هدف خود در بازی نیاز دارید بستگی دارد. این تجهیزات تسلط، قدرت، سرعت و مهارت را برای بازیکن به ارمغان می آورد و او را در مسابقات موفق می کند.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/24/%DA%86%D9%87-%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AD%D9%88%D8%B2%D9%87-%DA%AF%DB%8C%D9%85-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D8%A8/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا