اخبار فناوری

خبر جدید | معرفی Huawei Watch Fit 3 با طراحی مشابه Apple Watch SE و قیمت پایین‌تر | مایفون مگ

واحد خبر مایفون مگ: روز سه شنبه 18 اردیبهشت 1393 (18 اردیبهشت 1403) طی مراسمی در دبی، هواوی محصولات جدید خود شامل ساعت هوشمند، دستبند تناسب اندام، تبلت و دو عدد لپ تاپ را به همراه هدفون معرفی کرد. . ساعت هوشمند هواوی Watch Fit 3 نام دارد و موضوع این بررسی است. این ساعت هوشمند در دسته بندی مقرون به صرفه قرار می گیرد و دارای طراحی زیبا با بدنه مربعی، صفحه نمایش 1.82 اینچی AMOLED، باتری 400 میلی آمپر ساعتی و مجموعه ای از سنسورها به همراه ویژگی های پیشرفته ردیابی سلامت و تناسب اندام است.

بدنه ساعت Watch Fit 3 از آلیاژ آلومینیوم در رنگ های طلایی، نقره ای و صورتی و طرحی به نام Tarnish ساخته شده است و شرکت چینی گزینه های مختلفی برای بند این ساعت از جمله بند لاستیکی (فلورالاستومر)، نایلون و چرم، مشکی، صورتی، سبز، خاکستری و دو طیف رنگ سفید شامل سفید ماه و سفید مرواریدی.

در حالی که ساعت های هوشمند قبلی هواوی با بدنه دایره ای یا مستطیلی عرضه می شدند، بدنه Watch Fit 3 یک مدل مربعی شبیه به ساعت های هوشمند اپل است. وجود حلقه چرخان و دکمه ای به نام دکمه عملکرد در پایین (هر دو در سمت راست ساعت) که می تواند برای دسترسی سریع به برنامه ها و عملکردهای پرکاربرد از دیگر شباهت های هواوی واچ جدید با ساعت جدید باشد. ساعت هواوی. ساعت اپل.

البته Watch Fit 3 مجهز به ویژگی هایی است که آن را از Apple Watch SE متمایز می کند، از جمله مجموعه ای از ویژگی ها و قابلیت های مرتبط با سلامت و تناسب اندام، از جمله سنسور اشباع اکسیژن خون (SpO2) با فناوری شناخته شده ای به عنوان نشان داده شده توسط TruSeen 5.5. این شرکت چینی همچنین اعلام کرد که Watch Fit 3 به فناوری TruSleep مجهز است که با نظارت بر مراحل مختلف خواب علاوه بر کیفیت استراحت شبانه کاربر، امکان مدیریت بهینه خواب و تامین عناصر مرتبط با خواب را فراهم می کند. سلامتی. ناگفته نماند که در این ساعت سنسور ضربان قلب نیز وجود دارد.

نمایشگر رنگی این ساعت هوشمند یک نمونه AMOLED مربعی 1.82 اینچی با لبه های خمیده در چهار طرف آن و نسبت صفحه نمایش به بدنه 77.43 درصد است. با ضخامت 9.9 میلی متر، ساعت هوشمند جدید هواوی تنها 26 گرم وزن دارد (بدون بند) که آن را به گزینه ای جذاب برای استفاده روزمره تبدیل می کند. در حالی که صفحه نمایش Apple Watch SE حداکثر روشنایی 1000 نیت را ارائه می دهد، پنل Watch Fit 3 حداکثر روشنایی 1500 نیت را دارد. وضوح صفحه نمایش این ساعت 480 در 408 پیکسل و تراکم پیکسلی آن 347 پیکسل بر اینچ است. صفحه ساعت محصول جدید هواوی نیز قابل تنظیم است و می توان آن را برای نمایش اطلاعات مورد نیاز مطابق با سلیقه کاربر تغییر داد.

ساعت هوشمند هواوی تا 5 اتمسفر در برابر آب مقاوم است و تست های دقیقی مانند مقاومت در برابر دما و رطوبت را پشت سر گذاشته است. بنابراین می توان این ساعت را گزینه ای برای انواع فعالیت های فضای باز و شرایط آب و هوایی دانست. این ساعت هوشمند همچنین به نمایشگر همیشه روشن (AOD)، برنامه Stay Fit ارتقا یافته و برنامه جدید کالری شماری مجهز است که مورد آخر برای اولین بار در ساعت 2023 Huawei Watch GT4 معرفی شد.

به گفته هواوی، باتری واچ فیت 3 نمونه 400 میلی آمپر ساعتی بوده و از دوام بالایی برخوردار است. باتری این محصول با یک بار شارژ در شرایط مشخصی که شرکت تعیین کرده است، مانند تماس های محدود بلوتوث، 30 دقیقه موسیقی در هفته، سنسور فعال ضربان قلب و ردیابی خواب می تواند تا 10 روز دوام بیاورد. این ساعت در شرایط اعلام شده از سوی هواوی با فعال شدن قابلیت Active Sync حدود 4 روز شارژ خواهد داشت و سپس با شارژ سریع سیمی 10 دقیقه ای، پاسخگوی نیاز کل روز خواهد بود.

ساعت هوشمند جدید از بیش از 100 حالت مختلف ورزشی پشتیبانی می کند، از جمله حالت جدیدی به نام Track Run که از سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS) ساعت برای ردیابی دقیق مسیرهای در حال اجرا و مسافت طی شده توسط کاربر استفاده می کند. علاوه بر این، عملکرد تشخیص خودکار ورزش برای شش نوع فعالیت بدنی خاص برای این ساعت در نظر گرفته شده است. Watch Fit 3 همچنین دوره های تناسب اندام را برای ورزشکاران ارائه می دهد، از جمله راهنمای گرم کردن و خنک کردن با تصاویر متحرک.

علاوه بر این عناصر، ساعت هوشمند جدید هواوی به یک ویژگی شاتر از راه دور برای کنترل دوربین گوشی هوشمند (فقط با گوشی های هواوی دارای رابط کاربری EMUI 8.1 و بالاتر و آیفون های دارای iOS 13.0 و بالاتر سازگار است) و قابلیت پخش موسیقی به صورت مستقل مجهز شده است. کارهای روزانه را به شما یادآوری می کند و کاربر می تواند با استفاده از بلوتوث تماس برقرار کند.

این ساعت با گوشی های اندروید 8 به بالا و آیفون های iOS 13.0 به بالا سازگار است و از بلوتوث 5.2 و وای فای در باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. نسخه های مجهز به بند چرمی سفید و بند نایلونی خاکستری نیز از فناوری NFC پشتیبانی می کنند.

پیش خرید ساعت هوشمند جدید هواوی از روز عرضه در بریتانیا و اروپا آغاز شده است و انتظار می رود از چهارشنبه 22 می (2 ژوئن) در خرده فروشی ها در دسترس خریداران قرار گیرد. قیمت این ساعت در بریتانیا 140 پوند و در اروپا 160 یورو خواهد بود که دارای بند لاستیکی مصنوعی مشکی، صورتی، سبز و سفید و بند نایلونی خاکستری است. مدل مجهز به بند چرمی سفید (سفید مرواریدی) کمی گرانتر است و در بریتانیا 160 پوند و در اروپا 180 یورو قیمت دارد. برای مقایسه بهتر است بدانید ساعت اقتصادی هواوی در مقایسه با نسخه جی پی اس مدل 40 میلی متری نسل دوم اپل واچ SE که یک ساعت هوشمند ارزان قیمت اپل است و در حال حاضر با قیمت به فروش می رسد قیمت کمتری دارد. از 181 دلار در آمازون.

منبع: http://www.مایفون مگ/news/view-5392-introducing-huawei-watch-fit3.aspx

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا