اخبار فناوری

طراحی Honor Magic 5 Pro را قبل از معرفی رسمی کشف کنید

رویداد بزرگ MWC 2023 به طور رسمی از فردا 8 مارس 1401 شروع می شود. Honor می خواهد در اولین روز کنگره جهانی موبایل 2023 از خانواده Magic 5 رونمایی کند. اگر به این خانواده علاقه مند هستید، می توانید طراحی Honor Magic 5 Pro را قبل از معرفی رسمی در این پست

Honor Magic 5 Pro

قبلاً در Tranji شاهد بودیم که تیزر رسمی Honor برای MWC 2023 بیان می کرد:

“به فراتر از کهکشان بروید تا شاهد جادوی واقعی باشید”

بازی با کلمات گلکسی و مجیک در این مقاله به وضوح تمسخر آنر از سری محصولات اندرویدی گلکسی سامسونگ و تماسی با پرچمدار سری جادویی آن است. همچنین به معرفی سری جدید Honor Magic در کنگره جهانی موبایل 2023 اشاره دارد.

جالب اینجاست که پایین این تیزر اولین سیاهچاله ای است که توسط تلسکوپ Event Horizon ثبت شده است. این هم اشاره ای دیگر به سری Galaxy.

شایعات سری Honor Magic 5 امیدوارکننده هستند، اما اینکه آیا می تواند با سری شناخته شده ای مانند سامسونگ گلکسی اس رقابت کند یا خیر به کاربران بستگی دارد.

با توجه به شواهد می توان گفت خانواده پرچمدار آنر مجیک 5 در این نمایشگاه عرضه خواهد شد. این مجموعه شامل حداقل سه نفر از اعضای زیر است:

  1. 1- جادو 5
  2. ۲- مجیک ۵ پرو
  3. 3- Magic 5 Ultimate

هر 3 گوشی احتمالا دارای تراشه پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 هستند. مدل پایه دارای سیستم دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی است، در حالی که احتمال دوربین چهارگانه در مدل های Pro و Ultimate بیشتر است.

عضو وسط این خانواده امروز در رندرهای منتشر شده توسط حساب توییتر اولیکس دیده شده و طراحی جالبی دارد.

رنگ سبز Honor Magic 5 Pro

رنگ سبز Honor Magic 5 Pro

همانطور که در این رندر می بینید، طراحی جزیره دایره ای دوربین که قبلاً شایعه شده بود و در تیزر رسمی به آن اشاره شده بود؛ تایید شده. این جزیره دوربین هم رنگ بدنه است و قرار نیست دایره مشکی بزرگ روی قاب پشتی گوشی رنگی شما باشد.

در داخل این قاب دوربین 3 دوربین وجود دارد که کلمه 100X روی آنها نوشته شده است. این بدان معناست که گوشی از زوم 100 برابری پشتیبانی می کند. چنین کاری مهم را باید با دوربین پریسکوپ انجام داد که البته در این رندر در قاب پشتی دستگاه دیده نمی شود.

علاوه بر این، سوراخ صفحه نمایش کپسول قرار گرفته در لبه سمت چپ صفحه نمایش دستگاه قابل توجه است. این طراحی متفاوت از سوراخ مرکزی نمایشگر معمولی گوشی های اندرویدی است و قبلا در محصولات آنر استفاده می شد.

رنگ مشکی آنر مجیک 5 پرو

رنگ مشکی آنر مجیک 5 پرو

صفحه نمایش خمیده دو طرفه با حاشیه های بسیار کم و قاب پشتی شیشه ای از دیگر ویژگی های آن است. البته در رنگ مشکی این قاب شیشه ای براق و در رنگ سبز خاص آن مات خواهد بود.

نطر شما چی هست؟ آیا Honor Magic 5 Pro را دوست دارید؟ چیزی تا رونمایی رسمی باقی نمانده است، بنابراین مدت زیادی منتظر روشن شدن همه چیز نخواهیم بود.



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا