اخبار فناوری

پیکسل واچ ۲ با مدل دارای ارتباط مخابراتی عرضه خواهد شد

انتظار می رود گوگل در اواخر سال جاری، در همان رویدادی که قرار است گوشی‌های هوشمند پیکسل ۸ و ۸ پرو را نیز معرفی کند، ساعت هوشمند جدیدی را عرضه نماید. امروز و ماه‌ها قبل از رویداد احتمالی، دو اسم رمز را در نسخه‌بتا برنامه جستجوی Google کشف کرده‌اند که می‌تواند به ساعت هوشمند گوگل Pixel Watch 2 مرتبط باشد. به همین دلیل گفته می‌شود که پیکسل واچ ۲ با مدل دارای ارتباط مخابراتی عرضه خواهد شد.

پیکسل واچ ۲

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات دیگری درباره ساعت هوشمند Pixel Watch 2 وجود ندارد.

این دو دستگاه در حال حاضر با کدهای داخلی Eos و Aurora توسعه داده می‌شوند که پشتیبانی صوتی Google Assistant و Google Search را مستقیماً از روی خود ساعت هوشمند ارائه می‌کنند.

در حالی که مشخص نیست چرا تصور می‌شود این ۲ اسم رمز مربوط به ۲ محصول کاملا مجزا نیست، گزارش‌ها ادعا دارند که این دو محصول در حقیقت ۲ مدل از از یک دستگاه هستند.

یکی از این ۲ مدل با اتصال مخابراتی (به احتمال زیاد از طریق eSIM)، GPS و Wi- Fi عرضه خواهد شد و دیگری فقط با GPS و Wi-Fi تجهیز می‌شود.

گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که انتظار می‌رود گوگل Pixel Watch 2 از تراشه اگزینوس سامسونگ که در نسل اول پیکسل واچ دیده می‌شود فاصله بگیرد و در عوض از تراشه 4 نانومتری Snapdragon W5 Plus استفاده کند. گفته می‌شود این تراشه به گوگل کمک می‌کند تا مشکل عمر باتری کم که اولین ساعت هوشمند با برند پیکسل را آزار می‌داد، حل کند.

از نظر طراحی، انتظار می‌رود این ساعت هوشمند مشابه مدل قبلی خود باقی بماند.

نظر شما چیست؟ منتظر ساعت هوشمند گوگل هستید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/15/%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-%D9%88%D8%A7%DA%86-%DB%B2-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D9%85%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%AA/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا