اخبار فناوری

واتس اپ درحال کار بر روی امکان ارسال عکس با کیفیت بالا و پیام‌های ویدیویی است

واتس اپ به‌آرامی و به‌طور پیوسته درحال اضافه کردن ویژگی‌های جدید است که تجربه کلی استفاده از این پیامرسان را بسیار بهتر می‌کند. اگرچه سرعت افزودن ویژگی‌های جدید ممکن است به‌خوبی برخی از همتایان خود نباشد، اما تضمین می‌کند که ویژگی‌هایی که درنهایت به این پلتفرم می‌آیند، از بسیاری جهات مفید هستند. اکنون، اطلاعات جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد ویژگی‌های آینده واتس اپ شامل امکان ارسال عکس با کیفیت بالا و پیام‌های ویدیویی است که هردوی این موارد در پیامرسانی‌های رقیب یافت می‌شود.

ارسال عکس با کیفیت بالا و پیام‌های ویدیویی واتس اپ

بر اساس اطلاعات مشاهده‌شده توسط WABetaInfo، برخی از ویژگی‌های جدیدی که در آینده به واتس اپ می‌آیند، مشخص شده‌اند. کاربران به‌زودی می‌توانند پیام‌های ویدیویی ارسال کنند. این گزینه با قابلیت ارسال پیام صوتی به‌صورت پشت سر هم کار می‌کند. در مورد پیام‌های ویدیویی، می‌توانید پیام‌های ویدیویی 60 ثانیه‌ای ارسال کنید.

ویژگی جدید پیام ویدیویی درحال‌حاضر برای گروه منتخبی از کاربران که از نسخه iOS یا Android این برنامه استفاده می‌کنند، درحال اجراست. شما نمی‌توانید پیام‌های ویدیویی را برای کسی فوروارد کنید، اما امکان ضبط محتوای نمایشگر و اشتراک‌گذاری آن‌ها وجود دارد. بااین‌حال، ما مطمئن نیستیم که آیا نوعی محافظت از حریم خصوصی در مورد توانایی ضبط صفحه در پیام‌های ویدیویی وجود دارد یا خیر.

ارسال عکس با کیفیت بالا واتس اپ

ارسال عکس با کیفیت بالا واتس اپ

این منبع همچنین ادعا می‌کند که واتس‌اپ درحال‌حاضر روی قابلیت دیگری نیز کار می‌کند که به شما امکان می‌دهد عکس‌ها را با کیفیت HD ارسال و دریافت کنید. برای کسانی که نمی‌دانند، اکثر اپلیکیشن‌های پیامرسان و شبکه‌های اجتماعی، فشرده‌سازی زیادی درهنگام ارسال و یا آپلود تصاویر دارند. بااین‌حال، با استفاده از این ویژگی جدید، ممکن است بتوانید فشرده‌سازی کمتری داشته باشید که به ارسال عکس‌های با کیفیت بالاتر منجر می‌شود.

همان‌طور که قبلاً ذکر شد، واتس اپ روی یک جریان ثابت از ویژگی‌ها برای مخاطبان بیشتری کار می‌کند. این پلتفرم اخیراً قابلیت کانال‌ها و همچنین قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش در حین تماس‌های ویدیویی را معرفی کرده است و حتی شنیده‌ایم که درحال کار بر روی قابلیتی است که به شما امکان می‌دهد نام‌های کاربری منحصربه‌فردی را انتخاب کنید تا افراد دیگر بتوانند شما را بدون نیاز به شماره، در لیست کانتکت خود اضافه کنند. اضافه شدن تمامی این موارد کمی زمان می‌برد اما درنهایت به اپلیکیشن واتس اپ خواهند آمد.

نظر شما درباره امکان ارسال عکس با کیفیت بالا و پیام‌های ویدیویی واتس اپ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/15/%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3-%D8%A7%D9%BE-%D8%AF%D8%B1%D8%AD%D8%A7%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%B1-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%B9%DA%A9%D8%B3/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا