اخبار فناوری

وان پلاس Open در دو رنگ عرضه خواهد شد

در ابتدای سال ۲۰۲۲، وان پلاس ۱۰ پرو در دو رنگ مشکی و سبز عرضه شد. پس از آن، OnePlus 10T و OnePlus 11 نیز با همین دو رنگ وارد بازار شدند. به نظر می‌رسد که این روز ها وان پلاس تنها به این دو رنگ اهمیت می‌دهد! هم اکنون، اطلاعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی هوشمند تاشو این کمپانی یعنی وان پلاس Open نیز در دو رنگ عرضه خواهد شد.

وان پلاس Open در دو رنگ سبز و مشکی عرضه می‌شود

افشاگر معروف اطلاعات یعنی Max Jambor، رنگ‌بندی گوشی تاشو وان پلاس را فاش کرده است. جای تعجب نیست که وی ادعا می‌کند که وان پلاس Open، که اولین تلفن هوشمند تاشو این کمپانی است، در رنگ های «Voyage Black» و «Emerald Eclipse» عرضه می‌شود. در گذشته، سه گوشی هوشمند این کمپانی را در این دو رنگ دیده ایم. این رنگ ها، عالی به نظر می‌رسند. اما ما امیدواریم که وان پلاس از رنگ های جدیدی نیز استفاده کند. حتی وجود یک گزینه سفید نیز تغییر خوبی خواهد بود.

رندر های جدید وان پلاس Open

رندر وان پلاس اوپن

وب‌سایت androidauthority در گزارش جدید خود ادعا می‌کند که پس از عرضه OnePlus Open احتمالا رنگ های جدیدی برای این گوشی هوشمند تاشو، معرفی خواهد شد. کمپانی مذکور، در گذشته نیز این کار را انجام داده است. با توجه به محدود بودن رنگ های اولیه OnePlus Open، ممکن است برخی کاربران ناامید شوند. چه عاشق رنگ های مشکی و سبز باشید یا نباشید، زمان زیادی تا رونمایی وان پلاس اوپن نمانده است. این تلفن هوشمند تاشو در آینده ای نزدیک معرفی خواهد شد.

چندی پیش، رندر های OnePlus Open فاش شد. بافت قاب پشتی این گوشی تاشو شبیه چرم مصنوعی به نظر می‌رسد. سنسور اثر انگشت بر روی دکمه پاور قرار گرفته است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش داخلی ۷.۸ اینچی و یک نمایشگر بیرونی ۶.۳ اینچی باشد. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه رم، وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده خواهد داشت.

تاریخ معرفی وان پلاس Open احتمالا 7 شهریور خواهد بود: وان پلاس 12 در اواخر پاییز

با توجه به اطلاعات فاش شده، نظر شما درباره وان پلاس اوپن چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/23/%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-open-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%88-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF-%D8%B4%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا