اخبار فناوری

مشخصات کلیدی وان پلاس ۱۲ فاش شد: برخورداری از ۲۴ گیگابایت رم

قرار است که OnePlus 12 در چند ماه آینده معرفی شود. به نظر می‌رسد که این تلفن هوشمند، ارتقاء قابل توجهی نسبت به نسل قبل داشته باشد. افشاگر قابل اعتماد اطلاعات یعنی Digital Chat Station، با انتشار پستی در ویبو مشخصات کلیدی وان پلاس ۱۲ را به اشتراک گذاشته است. هم اکنون می‌دانیم که این گوشی، دارای مشخصات قدرتمندی خواهد بود.

مشخصات جدیدی از وان پلاس ۱۲ به بیرون درز کرده است

مشخصات کلیدی وان پلاس ۱۲ از سوی Digital Chat Station به اشتراک گذاشته شده است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برخوردار خواهد بود. این موضوع تعجب آور نیست. اما وی ادعا می‌کند که OnePlus 12 حداکثر از ۲۴ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. نسل قبلی این دستگاه، حداکثر به ۱۶ گیگابایت حافظه رم مجهز شده بود. به نظر می‌رسد که تلفن های هوشمند، وارد دوران رم های ۲۴ گیگابایت شده اند. بسیاری از سازندگان اندرویدی در حال تلاشند تا گوشی های پریمیوم خود را به ۲۴ گیگابایت رم مجهز کنند.

رندر های وان پلاس ۱۲

OnePlus 12

این گوشی آینده وان پلاس دارای دوربین سه گانه در قاب پشتی خود خواهد بود. دوربین اصلی OnePlus 12 از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX9xx، برخوردار خواهد بود. متاسفانه هنوز مدل دقیق این سنسور مشخص نیست. دوربین اولترا واید این تلفن هوشمند نیز وضوح ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. گفته می‌شود که این دستگاه از یک دوربین تله فوتو پریسکوپی با وضوح ۶۴ مگاپیکسل و قابلیت زوم ۳ برابری اپتیکال برخوردار است.

همان طور که 9to5google اشاره می‌کند، یک باتری پرظرفیت ۵,۴۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی و شارژ وایرلس ۵۰ واتی برای OnePlus 12 در نظر گرفته شده است. این تلفن هوشمند از سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش نیز برخوردار خواهد بود. به نظر می‌رسد که این گوشی نسبت به وان پلاس ۱۱ یک «ارتقاء عالی» است. شایعات حاکی از آن است که OnePlus 12 برای اولین بار در ماه دسامبر و در کشور چین معرفی خواهد شد. پس از آن، این تلفن هوشمند در سایر بازار ها نیز عرضه می‌شود.

تاریخ معرفی وان پلاس Open احتمالا 7 شهریور خواهد بود: وان پلاس 12 در اواخر پاییز

با توجه به مشخصات کلیدی فاش شده، نظر شما درباره OnePlus 12 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/23/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%DB%B1%DB%B2-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا