اخبار فناوری

وان پلاس ۱۲ در اواسط دی تا اوایل بهمن برای عرضه در بازار جهانی معرفی خواهد شد

وان پلاس، این سازنده چینی گوشی های هوشمند، در اوایل سال جاری میلادی از OnePlus 11 رونمایی کرد. هم اکنون، شایعات زیادی درباره گوشی پرچمدار آینده این کمپانی منتشر شده است. گفته می‌شود که وان پلاس ۱۲ به طور جهانی در ژانویه ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد.

وان پلاس ۱۲ از صفحه نمایش ساخت BOE برخوردار خواهد بود

گفته می‌شد که وان پلاس ۱۲ در سه ماهه ابتدایی سال آینده میلادی به طور جهانی معرفی می‌شود. هم اکنون، مشخصات این گوشی هوشمند بار دیگر به بیرون درز کرده و ادعا شده که زمان رونمایی آن، ژانویه ۲۰۲۴ خواهد بود. انتظار می‌رود که OnePlus 12 از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برخوردار باشد. این تلفن هوشمند از رابط کاربری OxygenOS 14 (مبتنی بر چهاردهمین نسخه اندروید) استفاده خواهد کرد.

بر خلاف آنچه که قبلاً فاش شده بود، هم اکنون ادعا می‌‌شود که این گوشی هوشمند پرچمدار آینده وان پلاس، از صفحه نمایش BOE Q10 OLED با اندازه ۶.۷ اینچی برخوردار خواهد بود. نمایشگر این دستگاه رزولوشن QHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این صفحه نمایش از فناوری LTPO برخوردار است. احتمالا سه لنز دوربین در قاب پشتی OnePlus 12 قرار خواهد گرفت.

رندر وان پلاس ۱۲

دوربین اصلی و اولترا واید این تلفن هوشمند وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین تله فوتو آن نیز یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی این دستگاه از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۴۰۰ میلی آمپری بهره می‌برد. این باتری توسط آداپتور ۱۲۰ واتی شارژ خواهد شد. وان پلاس ۱۲ از شارژ بی سیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

رندر های وان پلاس ۱۲ مشاهده شد: استفاده از دوربین پریسکوپی

همان طور که اشاره شد، ادعا می‌‌شود که این گوشی هوشمند آینده وان پلاس در ماه ژانویه سال آینده میلادی برای عرضه در بازار جهانی معرفی شود. مطابق با گزارش Thetechoutlook، گوشی OnePlus 12 در اواخر سال جاری میلادی (احتمالا در دسامبر ۲۰۲۳) برای عرضه در بازار چین، رونمایی خواهد شد.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده وان پلاس چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/03/%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%DB%B1%DB%B2-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%B7-%D8%AF%DB%8C-%D8%AA%D8%A7-%D8%A7%D9%88%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%A8%D9%87%D9%85%D9%86-%D8%A8%D8%B1/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا