اخبار فناوری

گوشی های تاشو آینده سامسونگ با محفظه S Pen داخلی عرضه خواهند شد

امسال برای اولین بار، سامسونگ محفظه داخلی قلم S را در پرچمدار سری گلکسی اس قرار داد. گلکسی اس 22 اولترا با جای قلم داخلی سامسونگ عرضه می شود، اما گلکسی زد فولد 4 هنوز این ویژگی را ندارد. گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که گوشی‌های تاشوی آینده سامسونگ با یک محفظه داخلی S Pen عرضه خواهند شد. البته احتمالاً به معنای سری Fold است.

گوشی های تاشو بعدی سامسونگ با قلم S داخلی

سامسونگ اخیراً یک جلسه استراتژی تلفن تاشو با فروشندگان برگزار کرد که در آن تأیید کرد که یک اسلات اختصاصی قلم S یکی از چالش‌های متعدد در محبوب‌تر کردن تلفن‌های تاشو است.

از دیگر چالش‌های مطرح شده توسط سامسونگ برای گوشی‌های تاشوی آینده این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. 1- محصول را سبکتر و نازکتر کنید
  2. 2- ماندگاری بیشتر
  3. 3- اندازه چین را کاهش دهید
  4. 4- دوربین های بهبود یافته
محفظه قلم در قاب مخصوص Galaxy Z Fold 4

محفظه قلم در قاب مخصوص Galaxy Z Fold 4

جالب است بدانید که سامسونگ در ابتدا فضای قلم داخلی را در گلکسی زد فولد 4 عرضه کرد که در نهایت این طرح محقق نشد. او همچنین ادعا کرد که سامسونگ “ماژول های دوربین پیشرفته تر” را می خواهد، اما این تصمیم به دلیل ملاحظات ضخامت و وزن رد شد.

با این حال، ما مطمئن هستیم که بسیاری از افراد دوست دارند در نسخه بعدی سری گلکسی Z Fold یک محفظه داخلی برای قلم S Pen ببینند. Galaxy Z Fold 3 و 4 در حال حاضر از قلم S پشتیبانی می‌کند و صفحه‌نمایش بزرگ‌تری نسبت به S22 Ultra ارائه می‌کند، بنابراین یک اسلات اختصاصی قدم منطقی بعدی برای حداکثر راحتی به نظر می‌رسد.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید این ویژگی می تواند کمک قابل توجهی برای گوشی های تاشو آینده سامسونگ باشد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا