اخبار فناوری

شیائومی 13 اولترا در واقعیت دیده شد

از نسل قبلی پرچمداران شیائومی شاهد این روند هستیم که مدل اولترا دیرتر از سایر مدل ها معرفی می شود. در سری ۱۲ شیائومی این تاخیر به حدی چشمگیر شده است که مدل اولترا ۲۰۲۳ شیائومی ۱۲ اس اولترا نامگذاری شده است. اکنون پس از معرفی سری 13 شیائومی در چین و عرضه آن به بازار جهانی در نمایشگاه MWC 2023، هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد آن وجود ندارد. شیائومی 13 اولترا ما نداریم با این حال، امروز در یک ویدیو، شیائومی 13 اولترا این در واقعیت دیده شده است.

شیائومی 13 اولترا

اگر به خاطر دارید، رندرهای قبلی از شیائومی 13 اولترا با هم دیدیم طراحی استثنایی و جسورانه این دستگاه چندان جدید نبود و در Xiaomi 12s Ultra هم همین را دیدیم. با این حال، پس از این رندرها، ما اطلاعات جدیدی نداشتیم.

به تازگی تصویر بالا طراحی شیائومی 13 اولترا را به رنگ سفید نشان می دهد. جزیره دوربین پرچمدار ممتاز شیائومی برای سال 2023 در دو مرحله ارائه می شود. یک برآمدگی سفید مستطیلی بزرگ و همرنگ قاب عقب و یک برآمدگی دایره ای شکل که مجموعه دوربین را در خود جای داده است.

برآمدگی دایره ای آن مشکی است و تمامی دوربین ها زیر شیشه یکدست آن قرار گرفته اند. به طور کلی می توان گفت که شاهد یک طراحی منحصر به فرد هستیم که کاملاً بر روی دوربین متمرکز شده است.

رندر شیائومی 13 اولترا

رندر شیائومی 13 اولترا

در رندر بالا نمای جانبی دستگاه را مشاهده می کنید تا مراحل طراحی قسمت دوربین را مشاهده کنید. همانطور که می بینید، به نظر می رسد یک نوار فلزی براق در اطراف آخرین دایره برجسته قاب دوربین وجود دارد.

هنوز مشخص نیست که برجستگی این قسمت از دستگاه تا چه حد با بقیه متفاوت خواهد بود، اما صرف نظر از آن، کم هم نیست.

دوربین Xiaomi 13 Ultra بهترین دستگاه ممکن از نظر قابلیت زوم خواهد بود

در شایعات قبلی، ما گفته بودیم که Xiaomi 13 Ultra به دلیل قابلیت های عکاسی خود متمایز خواهد شد و به عنوان برگ برنده آن، قابلیت زوم برای به چالش کشیدن سیستم اپتیکال دوگانه 3x و 10x Galaxy S22 Ultra (در پریسکوپ دوربین) را خواهد داشت. دستگاه). تصاویر بهبودیافته تولید شده توسط این ماژول زوم اپتیکال می توانند کیفیت و وضوح بالاتری داشته باشند.

همچنین به گفته Kartikey Singh، تغییرات عمده در دوربین های سامسونگ از سال آینده آغاز خواهد شد. از آنجایی که دو سال است هیچکس نتوانسته سامسونگ را در زمینه زوم و بزرگنمایی تصویر به چالش بکشد، این مشکل کره ای ها را کمی تنبل کرده و سه نسل از پرچمداران خود را با همین متریال عرضه کردند. اکنون با این تغییر بزرگ در دوربین Xiaomi 13 Ultra، انحصار سامسونگ به پایان می رسد. البته سامسونگ در حال حاضر با لنزهای تله فوتو پادشاه زوم است.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما شیائومی 13 اولترا می تواند یک پرچمدار ممتاز جذاب برای این برند چینی باشد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا