اخبار فناوری

وان پلاس باور دارد کاربران باید گوشی خود را از پیکسل به OnePlus 12R ارتقا دهند

وان پلاس امسال گوشی شبه‌پرچمدار OnePlus 12R خود را برای اولین بار در سطح بین‌المللی عرضه کرد (مدل‌های R قبلی تنها در انحصار بازار هند بودند). این شرکت همچنین به گوشی جدید خود بسیار افتخار می‌کند و آن را با جملاتی مانند «قاتل پرچمداران بازگشته است» و حتی نسخه ویژه Genshin Impact عرضه کرد. حال، در جدیدترین تیزر تبلیغاتی وان پلاس، این شرکت می‌گوید گوشی پیکسل خود را به OnePlus 12R ارتقا دهید تا با «هزینه کمتر»، «هیجان بیشتری» دریافت کنید.

ارتقا گوشی از پیکسل به OnePlus 12R در تیزر جدید وان پلاس

OnePlus 12R واقعاً یک گوشی مقرون‌به‌صرفه خوب با مشخصات در سطح پرچمداران اقتصادی است. اما در یک کمپین تبلیغاتی جدید، وان پلاس می‌گوید که کاربران باید برای آن «پیکسل خود را ارتقا دهند».

OnePlus 12R در ماه فوریه به‌عنوان یک گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه که برای ارائه یک تجربه پرچمدار طراحی شده بود، معرفی شد. وان پلاس 12R همچنین این کار را با تکیه بر یک پردازنده قدیمی‌تر و ایجاد برخی کاستی‌های جزئی دیگر در دوربین و همچنین حذف شارژ بی‌سیم انجام داد، اما این دستگاه واقعاً با قیمت 499 دلاری خود بسیار خوب است.

ارتقا گوشی از از پیکسل به OnePlus 12R در تیزر جدید وان پلاس

ارتقا گوشی از پیکسل به OnePlus 12R در تیزر جدید وان پلاس

حال در یک تبلیغ جدید، وان پلاس مستقیماً گوگل را نشانه گرفته و می‌گوید که دارندگان پیکسل باید با تغییر دستگاه خود به OnePlus 12R «پیکسل خود را ارتقا دهند». تبلیغی که در فیس بوک مشاهده شده است، با شعار «More Bang, Less Bucks» به گوشی OnePlus 12R می‌بالد و آن را با قیمت 399 دلاری تبلیغ می‌کند. این قیمت، اما تنها زمانی اعمال می‌شود که شما آن را با دستگاه دیگری معاوضه کنید. بنابراین وان پلاس حداقل 100 دلار برای معاوضه با هر گوشی هوشمند دیگری به شما پیشنهاد می‌کند.

در مورد ارتقاء از پیکسل، این معامله 100 دلاری درواقع کاملاً خیره‌کننده است، زیرا بسیاری از تلفن‌های قدیمی پیکسل در این مرحله ارزش فروش مجدد بسیار پایینی دارند. همان‌طور که گفته شد، دوربین‌های نه‌چندان قدرتمند وان پلاس حتی نسبت‌به پیکسل‌های قدیمی‌تر نیز، باز هم یک پله پایین‌تر هستند و OxygenOS مورد پسند همه نیست؛ بنابراین اینکه آیا این ارتقا یک به‌روزرسانی تلقی می‌شود یا خیر، یک موضوع شخصی است و البته جسارت وان پلاس را نشان می‌دهد.

نظر شما درباره ارتقا گوشی از پیکسل به OnePlus 12R در تیزر جدید وان پلاس چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/16/%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%AE%D9%88/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا