اخبار فناوری

تراشه ریلمی GT Neo 6 SE اعلام شد: اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲

ریلمی اعلام کرده که GT Neo 6 SE به زودی معرفی خواهد شد؛ تراشه به کار گرفته شده در این تلفن هوشمند نیز مشخص شده است. این دستگاه به همراه OnePlus Ace 3V جزو اولین گوشی های مجهز به اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ خواهد بود.

ریلمی GT Neo 6 SE با پشتیبانی از شارژر ۱۰۰ وات در راه است

به گفته ریلمی، این تراشه جدید مشابه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است! زیرا که این دو چیپست با لیتوگرافی ۴ نانومتری تولید شده‌اند. اشاره به این موضوع از سمت ریلمی بدان معناست که اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ دارای هسته هایی با ترکیب ۱+۳+۲+۲ خواهد بود. البته چندی پیش OnePlus Ace 3V با برخورداری از همین تراشه در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شد. این بنچمارک چیز دیگری را نشان می‌دهد. Geekbench نشان می‌دهد که Snapdragon 7 Plus Gen 3 دارای ترکیب هسته های ۱+۴+۳ با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز (برای هسته اصلی) خواهد بود.

پوستر منتشر شده

هفته گذشته، اطلاعاتی منتشر شد که نشان می‌داد این تلفن هوشمند آینده ریلمی دارای صفحه نمایش LTPO OLED خواهد بود که نسبت به نمایشگر OLED معمولی به کارگرفته در Realme GT Neo 5 SE بهبود هایی داشته است. نمایشگر ریلمی GT Neo 6 SE وضوح 1.5K و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی خواهد داشت. گفته می‌شود که این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

تراشه Snapdragon 7 Plus Gen 3 جایگزین Snapdragon 7 Plus Gen 2 خواهد شد که نیروی پردازشی مورد نیاز GT Neo 5 SE را تامین می‌کرد. البته Neo 5 SE در انحصار بازار چین باقی ماند. در حال حاضر، باید منتظر بمانیم تا ببینیم این تلفن هوشمند آینده ریلمی در بازار جهانی عرضه می‌شود یا نه. قرار است که اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ در تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند ماه) معرفی شود.

ریلمی GT Neo 5 SE با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ معرفی شد

با توجه به تراشه در نظر گرفته شده برای ریلمی GT Neo 6 SE، نظر شما درباره این گوشی هوشمند چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/16/%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D9%87-%D8%B1%DB%8C%D9%84%D9%85%DB%8C-gt-neo-6-se-%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%B4%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE%D8%AF%D8%B1%D8%A7%DA%AF%D9%88%D9%86-%DB%B7-%D9%BE%D9%84/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا