اخبار فناوری

عمر باتری پوکو F5 مشخص شد: بهتر از پوکو F4

سری پوکو F5 بالاخره رسما معرفی شدند و حداقل روی کاغذ محصولات جذابی هستند. مدل پایه با جدیدترین تراشه سری ۷ و مدل پرو با تراشه یک نسل قبل‌تر سری ۸ همراه است. به تازگی عمر باتری پوکو F5 مشخص شده و عملکردی بهتری نسبت به عمر باتری پوکو F4 را نشان می‌دهد. اگر بخواهیم به عمر باتری پوکو F3 نگاه کنیم، عملکرد مشابهی نسبت به آن دارد.

عمر باتری پوکو F5

پوکو برای مدل پایه سری F5 یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده کرده است. این باتری را می‌توانید با شارژر سریع ۶۷ وات شارژ کنید. خبر خوب این‌که شارژر و کابل مناسب آن به رایگان درون جعبه قرار دارد. این نسبت به رقبای سامسونگی‌ش می‌تواند یک برتری محسوب شود.

تا به این‌جا نسبت به پوکو F4 یک افزایش حجم ۵۰۰ میلی‌آمپری وجود دارد اما توان شارژ یکسان است. نتیجه‌ای که پایین‌تر می‌بینید، مشخص می‌کند که از نظر عملکرد باتری، پوکو F5 در بین رقبا و نسل قبلی خود حرف‌هایی برای گفتن دارد.

عمر باتری پوکو F5

عمر باتری پوکو F5

مقایسه عمر باتری پوکو F5 با رقبا

مقایسه عمر باتری پوکو F5 با رقبا

همانطور که می‌بینید، امتیاز کلی ۱۱۸ ساعت نسبت به دو نسل قبلی خودش عملکرد بهتری محسوب می‌شود. از نظر مدت زمان مکالمه و پخش ویدیو نیز نسبت به هر دوی آن‌ها بهتر عمل می‌کند اما در وبگردی کمی نسبت به پوکو F3 عقب تر است.

در کل می‌توان گفت عمر باتری پوکو F5 با بیش از ۲۰ ساعت پخش ویدیو، ۱۵ ساعت ویگردی و حدود ۳۰ ساعت مکالمه یک رقابت نزدیک با عمر باتری گلکسی A54 دارد و فقط در بحث وبگردی کمی بیشتر از ۲ ساعت عقب می‌ماند.

سرعت شارژ پوکو F5 با شارژر سریع ۶۷ وات چقدر است؟

با اتصال پوکو اف ۵ به شارژر ۶۷ واتی می‌توانید در ۳۰ دقیقه ابتدایی فرآیند شارژ، ۸۳ درصد از ظرفیت باتری را پر کنید. همینطور برای رسیدن به ظرفیت ۱۰۰ درصد شما فقط ۴۷ دقیقه زمان نیاز دارید.

همانطور که در نمودارهای بالا می‌بینید دستگاهی مانند پوکو F4 به دلیل داشتن ظرفیت کمتر می‌تواند با شارژر مشابه کمی سریع‌تر شارژ شود.

نظر شما درباره عملکرد باتری پوکو F5 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/13/%D8%B9%D9%85%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%BE%D9%88%DA%A9%D9%88-f5-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5-%D8%B4%D8%AF-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%D9%88%DA%A9%D9%88-f4/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا