اخبار فناوری

آپدیت رابط کاربری 4.1 با اندروید 12 برای سامسونگ گلکسی A22 منتشر شد

گلکسی A22 سامسونگ اکنون موفق شده است به روز رسانی به رابط کاربری 4.1 (بر اساس اندروید 12). این به روز رسانی در حال حاضر برای کاربران روسی در دسترس است. ما انتظار داریم که به‌روزرسانی گلکسی A22 در هفته‌های آینده در کشورهای بیشتری عرضه شود.

به روز رسانی UI 4.1 برای Galaxy A22 4G برای کاربران روسی منتشر شد

آپدیت UI 4.1 با اندروید 12 با شماره ساخت A225FXXU3BVD8 برای Galaxy E22 در روسیه منتشر شد. این آپدیت با پچ آوریل نیز ارائه می شود. رابط کاربری Samsung One UI 4.1 پیشرفت های خوبی داشته است. همانطور که می دانید این نسخه از OneUI دارای ویجت های جدیدی است. حالت تاریک نیز بهبود یافته است. برنامه های سیستم سامسونگ نیز به روز شده و بهبود یافته است. با نسخه دوازدهم اندروید، نظارت و کنترل حریم خصوصی برای کاربران آسان شده است و اگر اپلیکیشنی از دوربین یا میکروفون استفاده کند، اعلان ویژه ای را مشاهده خواهید کرد.

گلکسی A22

پسندیدن GSM Arena گلکسی ای 22 سال پیش معرفی شد. این گوشی مجهز به نمایشگر 90 هرتزی است که متاسفانه سامسونگ تنها رزولوشن HD+ را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است. چهار لنز در ماژول روی قاب پشتی گلکسی A22 دیده می شود. دوربین اصلی 48 مگاپیکسل و دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسل رزولوشن دارد. دو دوربین 2 مگاپیکسلی (برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق میدان) نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

سامسونگ گلکسی A22 با نرخ رفرش رسمی 2 هرتز رسما معرفی شد

سامسونگ گلکسی A22 مانند بسیاری از دسته های اندرویدی به باتری با ظرفیت بالایی مجهز شده است. این گوشی هوشمند دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ سریع 15 واتی نیز پشتیبانی می کند. این دستگاه با اندروید 11 عرضه می شود و اکنون موفق به دریافت دوازدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری One UI 4.1 شده است.

آیا تا به حال از Samsung Galaxy E22 استفاده کرده اید؟ اگر از کاربران این گوشی هوشمند هستید، آیا موفق به دریافت آپدیت اندروید 12 شده اید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا