اخبار فناوری

نمایشگر گلکسی S24 Ultra حداکثر روشنایی ۲,۶۰۰ نیت را ارائه خواهد کرد

با نزدیک شدن به رونمایی سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ در ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۷ دی ماه)، جزئیات بیشتری درباره نمایشگر گلکسی S24 Ultra به بیرون درز کرده است. افشای اطلاعات توسط احمد کوایدر نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ از صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2x بهره‌مند خواهد بود. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۲,۶۰۰ نیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شایعات قبلی ادعا می‌کردند که تمام اعضای سری Galaxy S24 دارای صفحه نمایشی با حداکثر روشنایی ۲,۵۰۰ نیت خواهند بود‌.

نمایشگر گلکسی S24 Ultra روشن‌تر از آیفون ۱۵ پرو خواهد بود

اگر اطلاعات منتشر شده دقیق باشد، نمایشگر به کار گرفته شده در گلکسی اس ۲۴ اولترا از رقبایی مانند آیفون ۱۵ پرو (۲,۰۰۰ نیت) و گوگل پیکسل ۸ پرو (۲,۴۰۰ نیت) روشن‌تر خواهد بود. البته توجه به این نکته ضروری است که نمایشگر تلفن های هوشمند تنها در سناریو های خاص به حداکثر روشنایی خود می‌رسند. مثلا یک گوشی هوشمند در هنگام پخش یک ویدئو HDR در محیطی با نور زیاد، به سقف روشنایی خود می‌رسد. همچنین، عواملی مانند دمای دستگاه نیز بر روی میزان حداکثر روشنایی صفحه نمایش آن، تاثیر گذار است. با این وجود، Galaxy S24 Ultra قادر است در سناریو های خاصی از رقبای خود پیشی بگیرد.

پست احمد کوایدر

انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند پرچمدار اولترا آینده سامسونگ از ویژگی های مختلف هوش مصنوعی مولد برخوردار باشد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به تصاویر پس‌زمینه تولید شده با هوش مصنوعی، ترجمه تماس صوتی در لحظه، خلاصه‌سازی متن در Samsung Notes و قابلیت گسترش تصاویر با تولید محتوای مطابق با محیط اطراف، اشاره کرد. همچنین ادعا می‌‌شود که گوشی های سری گلکسی اس ۲۴ از قابلیت ارسال پیامک اضطراری از طریق اتصال ماهواره ای پشتیبانی می‌کنند.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، پیش‌بینی می‌شود که Galaxy S24 Ultra دارای دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین های تله فوتو ۱۰ و ۵۰ مگاپیکسلی باشد. طبق گزارش ها، سامسونگ همچنین در حال بهبود فناوری تشخیص اشیا با هوش مصنوعی برای بهبود قابلیت های تصویربرداری در شرایط نوری مختلف است.

تفاوت طراحی دوربین پریسکوپی Galaxy S24 Ultra با S23 Ultra را ببینید: به سمت تصمیم اپل؟

نظر شما درباره این گوشی هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/13/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-s24-ultra-%D8%AD%D8%AF%D8%A7%DA%A9%D8%AB%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DB%B2%DB%B6%DB%B0%DB%B0-%D9%86/

Updated: 2024-02-17 09:56:45

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا