اخبار فناوری

تاریخ رونمایی اوپو Find N3 Flip و Watch 4 Pro مشخص شد + تیزر

امروز صبح، اوپو رسماً تاریخ رونمایی گوشی تاشو Find N3 Flip و ساعت هوشمند Watch 4 Pro را اعلام کرد. این محصولات در تاریخ ۲۹ آگوست (۷ شهریور) و در ساعت ۱۴:۳۰ (به وقت محلی) معرفی خواهند شد. همچنین، رندر های این دو محصول آینده اوپو نیز به اشتراک گذاشته شده است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

تاریخ رونمایی اوپو Find N3 Flip به همراه Watch 4 Pro اعلام شد: ۷ شهریور 

رندر های رسمی Oppo Find N3 Flip، با تصاویر فاش شده قبلی مطابقت دارد. سه لنز دوربین به همراه لوگو Hasselblad در قاب پشتی این تلفن هوشمند تاشو دیده می‌شود. این دستگاه نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ تأمین خواهد کرد. این گوشی را می‌توان در حافظه های رم ۱۲ یا ۱۶ گیگابایتی تهیه کرد.

از ویژگی های برجسته Oppo Find N3 Flip می‌توان به صفحه نمایش خیره کننده ۶.۸ اینچی AMOLED LTPO با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی اشاره کرد. نمایشگر کاور این دستگاه نیز اندازه ۳ اینچی دارد.

رندر رسمی Find N3 Flip

رندر رسمی Find N3 Flip

سه لنز دوربین در قاب پشتی Find N3 Flip دیده می‌شود. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX890 برخوردار بوده و دوربین اولترا واید نیز از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX581 استفاده می‌کند. دوربین سوم این دستگاه از نوع تله فوتو بوده و به سنسور ۳۲ مگاپیکسلی سونی IMX709 مجهز شده است.

این دوربین توانایی زوم اپتیکال ۲ برابری را دارد. اوپو فایند ان۳ فلیپ به باتری ۴,۳۰۰ میلی آمپری مجهز شده و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد. دوربین سلفی این تلفن هوشمند تاشو، به یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شده است.

Oppo Watch 4 Pro

اوپو واچ ۴ پرو در راه است

از سوی دیگر، اوپو Watch 4 Pro چند پیشرفت هیجان انگیز دارد. این ساعت هوشمند با دو بند مشکی شب قطبی و بند چرمی قهوه‌ای روشن عرضه می‌شود. این محصول در حالت «full smart mode» عمر باتری ۵ روزه و در حالت «light smart mode» عمر باتری ۱۴ روزه دارد. کاربران این ساعت هوشمند می‌توانند از ۳۰ واچ فیس مختلف و ۱۷ برنامه ورزشی، استفاده کنند. این ساعت علاوه بر ظاهر شیک خود، دارای مشخصات قدرتمندی از جمله پردازنده های دو هسته ای Snapdragon W5 و HES2700 است.

این محصول مجهز به سنسور ضربان قلب ۸ کاناله، سنسور اکسیژن خون ۱۶ کاناله، سنسور تشخیص دما و سنسور ECG است. هدف تمام این سنسور ها نظارت جامع سلامت فرد است. صفحه نمایش LTPO و حافظه ۲ گیگابایتی این ساعت هوشمند، عملکرد روان و قابلیت استفاده بهینه را تضمین می‌کند.

ویدئو

این دو محصول جذاب اوپو در ۲۹ آگوست معرفی خواهند شد. همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، علاقه مندان به دنیای فناوری و طرفداران اوپو مشتاقانه منتظر رونمایی رسمی Find N3 Flip و Watch 4 Pro هستند.

اوپو Find N3 Flip با تراشه مدیاتک در Geekbench مشاهده شد

نظر شما درباره این دو محصول آینده اوپو چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/24/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D9%88%D9%BE%D9%88-find-n3-flip-%D9%88-watch-4-pro-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5-%D8%B4%D8%AF-%D8%AA%DB%8C%D8%B2%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا