اخبار فناوری

ماکت سری آیفون 15 اپل ابعاد این گوشی ها را در مقایسه با آیفون 14 نشان می دهد

مدل ها مورد انتظار است آیفون 15 و آیفون 15 پرو در پایان تابستان امسال با ویژگی ها و مشخصات جدید معرفی خواهند شد. در حالی که هر چهار مدل این سری از جزیره پویا بهره می‌برند، تنها مدل‌های «پرو» تغییرات طراحی بیشتری خواهند داشت. تا کنون شنیده ایم که مدل ها آیفون 15 پرو به جای دکمه های مکانیکی، از دکمه های حالت جامد استفاده می کنند. علاوه بر Dynamic Island، مدل‌های iPhone 15 Pro نیز دارای این ویژگی هستند قاب های نمایش باریک تر همچنین اکنون ماکت منتسب به سری آیفون 15 اپل در ویدیویی ظاهر شده است که ابعاد تقریبی این گوشی ها را در مقایسه با خانواده آیفون 14 نشان می دهد.

ماکت سری آیفون 15 اپل

رندرهای سه بعدی CAD از سری آیفون 15 نیز قبلاً فاش شده بود که قصد داشت طراحی این دستگاه ها را به رخ بکشد. رندرها اطلاعاتی را نشان می‌دهند که می‌توان آن‌ها را در رابطه با سایر جنبه‌های دستگاه تحلیل کرد. برای مثال با توجه به ابعاد دستگاه های موجود می توان حدس زد که آیا قاب محافظ آیفون 14 قابل استفاده بر روی آیفون 15 است یا خیر. خیلی خوب، ماکوتاکارا او در ویدئویی جدید، ماکت‌هایی از آیفون 15 را که به صورت سه بعدی روی قاب آیفون 14 چاپ شده بود، نشان داد.

از قبل می دانستیم که مدل های آیفون 15 به صفحه نمایش جدیدی مجهز خواهند شد. علاوه بر این، گفته می شود که ابعاد صفحه نمایش دستگاه نیز بزرگتر از مدل های فعلی خواهد بود. به خاطر اینکه ویدیو به اشتراک گذاشته شده طبق این پست، قاب های آیفون 14 را نمی توان در سری آیفون 15 آینده استفاده کرد. همانطور که مشاهده می شود، ماژول دوربین در رندرهای CAD پرینت سه بعدی بزرگتر است و در قاب آیفون 14 جا نمی شود.

ماکت سری آیفون 15 اپل

ماکت سری آیفون 15 اپل

در نتیجه، کاربران باید قاب های سفارشی آیفون 15 را خریداری کنند زیرا اپل قصد دارد طراحی این دستگاه ها را در برخی جنبه ها تغییر دهد. همین امر در مورد مدل های آیفون 15 پرو نیز صدق می کند. اپل همچنان مشتاق است تا عناصر متمایز بین آیفون 15 و آیفون 15 پرو را حفظ کند. مدل های “Pro” از تراشه A17 Bionic که بر اساس معماری 3 نانومتری TSMC ساخته شده است، استفاده می کنند، در حالی که مدل های استاندارد از A16 Bionic استفاده می کنند.

از نظر خارجی، مدل‌های آیفون 15 پرو نسبت به مدل فعلی دارای حسگرهای دوربین بهتر و پیشرفت‌های مختلف دیگری خواهند بود. جدای از آن، اپل همچنین مدل های Pro را به دکمه های حالت جامد به همراه سه موتور Taptic برای بازخورد بهتر مجهز می کند. توجه داشته باشید که عرضه آیفون 15 چند ماه دیگر باقی مانده است و ممکن است تا آن زمان همه چیز تغییر کند.

نظر شما در مورد ماکت سری آیفون 15 اپل چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا