اخبار فناوری

احتمالا نسخه کامپکت Galaxy S Ultra برای رقابت با آیفون های پرو از راه می‌رسد

با نزدیک شدن به زمان رونمایی گوشی های نسل بعدی پرچمدار سامسونگ، شایعاتی منتشر شده که ممکن است در چند سال آینده به واقعیت تبدیل شوند. یکی از این شایعات مربوط به احتمال وجود نسخه کامپکت Galaxy S Ultra برای رقابت با آیفون های پرو است.

نسخه جمع و جور Galaxy S Ultra در راه است

بر اساس اطلاعات منتشر شده سامسونگ در نظر دارد نسخه جمع و جور Galaxy S Ultra را با اندازه ای کوچکتر (اما با مجموعه ای از ویژگی های مشابه با نسخه اصلی) عرضه کند. ترکیبی از مشخصات سطح بالا و اندازه ای کوچک می‌تواند به سامسونگ کمک کند تا به رقابت با مدل های پرو آیفون (مانند iPhone 15 Pro با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی) بپردازد. اگر این گوشی کامپکت آینده سامسونگ عضوی از سری FE باشد، همه چیز گیج کننده خواهد شد. زیرا که احتمال کمتری وجود دارد تا تلفن هوشمند مورد بحث، دارای ویژگی های سطح بالا (مخصوصا در بخش دوربین) باشد. در این گزارش اشاره شده که سامسونگ هنوز تصمیم نهایی را در مورد عرضه این گوشی جمع و جور نگرفته است و ممکن است اوضاع در آینده تغییر کند.

Galaxy S23 Ultra

این شایعه همچنین ادعا می‌کند که سامسونگ پس از رونمایی سری گلکسی اس ۲۵، زبان طراحی تمامی گوشی های هوشمند خود را تغییر خواهد داد. این بدان معناست که با شروع گلکسی S26، می‌توانیم طراحی کاملا متفاوتی را در تلفن های هوشمند سامسونگ ببینیم. همچنین این غول فناوری کره جنوبی ممکن است تعداد کمتری از گوشی های سری Galaxy A را معرفی کند.

طبق گزارش‌ها، سامسونگ در حال کار بر روی یک نسخه ارزان‌تر از Galaxy Z Fold است. در حال حاضر، شایعه شده است که دو نمونه اولیه از این تلفن هوشمند تاشو وجود دارد. یکی از این مدل ها فاقد صفحه نمایش خارجی بوده و دیگری نمایشگر کاور بسیار کوچکی دارد. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند تاشو ارزان‌قیمت سامسونگ پس از رونمایی از Galaxy Z Fold 6 رونمایی شود. همان‌طور که SamMobile اشاره می‌کند،‌ پس از معرفی چنین مدلی، احتمالا سامسونگ دیگر گوشی های سری گلکسی زد فلیپ را عرضه نکند. البته که این احتمال با توجه به فروش خوب سری Galaxy Z Flip در کل دنیا، بعید به نظر می‌رسد.

یک خبر خوب برای علاقه‌مندان به گلکسی S24 Ultra سامسونگ در بخش دوربین این دستگاه

نظر شما چیست؟ آیا عرضه نسخه کامپکت Galaxy S Ultra برای کاربران جذاب خواهد بود؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/13/%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%BE%DA%A9%D8%AA-galaxy-s-ultra-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D9%82%D8%A7%D8%A8%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D8%A2/

Updated: 2024-02-17 09:56:43

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا