اخبار فناوری

نسخه Racing Edition گوشی iQOO Neo 7 با اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول در 8 ژانویه 1401 معرفی خواهد شد.

اولش دو ماه پیش بود تلفن iQOO Neo 7 با Dimension 9000 Plus رونمایی شد. دو هفته پیش تلفن iQOO Neo 7 SE با تراشه Dimension 8200 معرفی شد و اکنون نسخه Racing Edition است که به نظر می رسد به دلیل وجود اسنپدراگون 8 + Gen 1 روی بازی تمرکز دارد. نسخه Racing Edition گوشی iQOO Neo 7 با اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول در 8 ژانویه 1401 معرفی خواهد شد.

iQOO Neo 7 Race Edition

همکاری iQOO با مدیاتک برای انتخاب تراشه دو مدل قبلی این خانواده به پایان رسیده است اما حالا این برند چینی با تمرکز بر ارائه محصولات ارزشمند، می خواهد نماینده ای مجهز به تراشه کوالکام داشته باشد.

در کنار سایر برندها که پذیرفته اند از تراشه پرچمدار نسل قدیمی در دستگاه های پرچمدار یا موبایل های بازی استفاده کنند، Aiko نیز تصمیم دارد از همین استراتژی در iQOO Neo 7 Racing Edition استفاده کند. انتخاب آنها اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول است. تراشه تولید شده توسط TSMC قرار است مشکل گرمای بیش از حد نسل قبلی خود را حل کند.

در پوستر رسمی ارائه شده توسط این شرکت، علاوه بر تایید تاریخ عرضه دستگاه که 8D 1401 می باشد، تراشه خاصی به نام “پرو پلاس” نیز به چشم می خورد. همانطور که می بینید این تراشه وظیفه مدیریت نمایشگر را بر عهده دارد. در زمان های اخیر مرسوم است که برندهای چینی حداقل یک پردازنده اختصاصی را در محصول خود قرار دهند.

برند iQOO هیچ چیز دیگری را در مورد Neo7 Racing Edition تایید نکرده است، اما ممکن است در روزهای آینده چند ویژگی دیگر را در این گوشی هوشمند نشان دهد زیرا هنوز شش روز دیگر به عرضه آن باقی مانده است.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر این دستگاه خاص هستید؟ اگرچه رونمایی آن در چین است، اما همچنان از نظر عملکرد می تواند جالب باشد.

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا