اخبار فناوری

وان پلاس Ace 3V با ۱۶ گیگابایت رم در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

وان پلاس در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی هوشمند جدید خود در کشور چین است. هم اکنون، وان پلاس Ace 3V در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.

وان پلاس Ace 3V با اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ در راه است

یک تلفن هوشمند وان پلاس با شماره مدل PJF110 در میان داده های بنچمارک Geekbench ظاهر شده است. پیش از این، شماره مدل مذکور در گواهینامه 3C مشاهده شده بود و می‌دانیم که متعلق به OnePlus Ace 3V است. این دستگاه در تست تک هسته‌ای بنچمارک Geekbench امتیاز ۱,۴۱۶ را کسب کرده است. این دستگاه در بخش چند هسته‌ای نیز موفق به ثبت امتیاز ۴,۸۲۹ شده است.

داده های بنچمارک Geekbench

یک تراشه کوالکام، نیروی پردازشی مورد نیاز OnePlus Ace 3V را تأمین می‌کند. این چیپست دارای ۸ هسته است. هسته های کوچک فرکانس ۱.۹۰ گیگاهرتز داشته و حداکثر فرکانس این تراشه نیز ۲.۸۰ گیگاهرتز است. به طور دقیق‌تر، این چیپست دارای یک هسته قدرتمند با فرکانس ۲.۸۰ گیگاهرتز، چهار هسته با فرکانس ۲.۶۱ گیگاهرتز و سه هسته با فرکانس ۱.۹۰ گیگاهرتز است. Adreno 732 به عنوان پردازنده گرافیکی این تراشه کوالکام در نظر گرفته شده است. اطلاعات مربوط به هسته ها و پردازنده گرافیکی نشان می‌دهد که وان پلاس برای Ace 3V به سراغ اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ خواهد رفت. نسخه حاضر شده در بنچمارک Geekbench دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم است. البته انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند در پیکربندی های دیگری نیز قابل تهیه باشد.

بر اساس داده های Geekbench، می‌دانیم که OnePlus Ace 3V به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید. مدیر وان پلاس تأیید کرده که این دستگاه با پشتیبانی از ویژگی های هوش مصنوعی عرضه خواهد شد. کوالکام رویدادی را در ۱۸ مارس (۲۸ اسفند ماه) برگزار می‌کند. انتظار می‌رود که در این رویداد، اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ معرفی شود.

مطابق با گزارش Mysmartprice، گواهینامه 3C تأیید می‌کند که OnePlus Ace 3V از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. گواهی UFCS نیز نشان داده که این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود. این تلفن هوشمند وان پلاس به یک صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن 1.5K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز می‌شود. در حال حاضر، اطلاعاتی درباره سایر مشخصات Ace 3V منتشر نشده است.

تصویر زنده وان پلاس Ace 3V فاش شد

با توجه به مشخصات فاش شده، نظر شما درباره وان پلاس Ace 3V چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/13/%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-ace-3v-%D8%A8%D8%A7-%DB%B1%DB%B6-%DA%AF%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B1%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D9%86%DA%86%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-geekb/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا