اخبار فناوری

شاید سامسونگ گلکسی اس 23 یکی از ویژگی های مهم آیفون 14 را با کیفیت و کارایی بیشتری ارائه دهد؟

رقابت در سطح بالایی است، بنابراین اگر رقیب شما یک ویژگی را ارائه دهد و شما آن را نداشته باشید، مانند این است که واقعاً توانایی دستیابی به آن فناوری را ندارید. در شرایطی که هوآوی اولین برند ارائه کننده قابلیت ارتباط ماهواره ای بود و اندکی بعد اپل چنین قابلیتی را برای آیفون 14 ارائه کرد، اما به نظر می رسد سامسونگ در این زمینه بسیار غیر فعال است. امروز از گزارشی متوجه شدیم که سامسونگ گلکسی اس 23 احتمالاً یک ویژگی مهم از آیفون 14 خواهد آورد.

ارائه قابلیت ارتباط ماهواره ای سامسونگ در گلکسی S23 با کیفیتی بهتر از تلاش های اپل و هواوی

امروز در یک توییت دنیای یخی تصاویری به اشتراک گذاشته شده است که نشان می دهد پرچمدار بعدی سامسونگ به اتصال ماهواره ای مجهز خواهد شد. ظرفیت ماهواره تنها محدود به ارسال پیام های کم حجم برای مواقع اضطراری و حتی انتقال اطلاعات از طریق ارتباط ماهواره ای نیست. احتمال دارد برای ارائه

تجهیز پرچمدار آینده سامسونگ به ارتباطات ماهواره ای

تجهیز پرچمدار آینده سامسونگ به ارتباطات ماهواره ای

او همچنین جزئیاتی در مورد عکس دیگری به اشتراک گذاشت که می توانید اینجا ببینید و ترجمه فارسی آن را در زیر بخوانید:

Samsung Electronics در حال توسعه فناوری برای ارائه قابلیت ارتباط ماهواره ای در نسل بعدی گوشی های هوشمند Galaxy است. شرکت ایریدیوم یک شریک ارتباطات ماهواره ای قوی است. سامسونگ الکترونیکس پس از تجهیز پرچمداران اپل و هواوی به ارتباطات «ماهواره در گوشی هوشمند» وارد میدان شده است. چنین تصمیمی توجه را به این موضوع جلب می کند که آیا بازار گوشی های دارای قابلیت ارتباط ماهواره ای رشد خواهد کرد یا خیر. ایریدیوم با استفاده از 66 ماهواره ارتباطی مدار پایین زمین (LEO) خدمات ارتباطات صوتی و داده ای را در فضا ارائه می دهد. طی دو سال گذشته، سامسونگ الکترونیکس برای مقابله با چالش های تکنولوژیکی ارتباطات ماهواره ای آماده شده است.

انتقال داده را از طریق اتصال ماهواره ای سامسونگ فراهم می کنید؟

سامسونگ الکترونیکس ارتباطات ماهواره ای را برای گوشی های هوشمند آماده می کند هدف از انتقال داده هایی مانند پیامک و عکس با حجم کم است با سرعت چند صد کیلوبیت در ثانیه. با توجه به ماهیت فناوری ارتباطات ماهواره ای، آنتن (RF) باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا امکان ارتباط صوتی و اینترنت با سرعت بالا را فراهم کند. بزرگترین چالش فنی این بود که آنتن را به اندازه کافی کوچک کنیم تا در یک گوشی هوشمند معمولی جا شود. فناوری پردازش داده های دیجیتال نیز تا حد زیادی با ادغام مودم های ارتباط سلولی موجود و مودم های ارتباطی ماهواره ای تکمیل شده است.

اپل در حال حاضر با شرکت ماهواره ای ستاره ی جهانی این شرکت برای ارائه ارتباطات ماهواره ای به آیفون 14 شریک شده است، اما قابلیت مدیریت داده های آن به درخواست های نجات اضطراری محدود می شود. هواوی با استفاده از ماهواره های Beidou قادر به ارسال و دریافت پیامک محدود است. در کره (به دلیل منطقه جغرافیایی کوچک آن)، انتظار می رود استفاده از ارتباطات ماهواره ای کم باشد، اما پوشش نسل پنجم (5G یا NR) و نسل چهارم (4G یا LTE) هنوز کافی نیست، بنابراین ماهواره ها ارتباط با ویژگی های متمایز به شدت مورد استفاده قرار می گیرد. Samsung Electronics در حال بررسی ویژگی های ذکر شده برای Galaxy s23 است، دستگاهی که سال آینده معرفی خواهد شد.

با توجه به شرایط رقابتی اپل و هواوی، قرار است ارتباطات ماهواره ای سامسونگ در سال جاری راه اندازی شود. یکی از مقامات Samsung Electronics گفت: “ما در حال حاضر اطلاعات توسعه محصول را منتشر نمی کنیم.”

نطر شما چی هست؟ به نظر شما اتصال ماهواره ای سامسونگ می تواند بهتر از اپل و هواوی باشد؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا