اخبار فناوری

تصویر شارژر 240 واتی Realme منتشر شد: امکان استفاده در Realme GT Neo 5

ماه گذشته در مایفون مگ برای شما نوشتیم که شارژر OPPO 240 وات شاید تا قبل از عید نوروز 1402 منتشر شود که به نظر می رسد این ادعا با احتمال زیاد یا توسط اوپو یا ریلمی (!) محقق شود زیرا امروز تصویر شارژر 240 واتی ریلمی منتشر شده و امکان استفاده از آن در ریلمی وجود دارد. GT Neo 5 در حال رشد است. در هر صورت ریلمی زیرمجموعه اوپو است و امکان استفاده از همین فناوری ها در محصولات آنها وجود دارد.

شارژر ریلمی 240 واتی

سریع‌ترین فناوری شارژ Realme دارای حداکثر توان 150 وات است و در Realme GT Neo 3 ارائه می‌شود. اکنون این برند در حال برنامه‌ریزی برای معرفی فناوری شارژ جدید است که شارژ را بسیار سریع‌تر می‌کند. انتظار می رود این فناوری در Realme GT Neo 5 آینده معرفی شود. اخیراً اطلاعاتی در مورد شارژر 240 واتی Realme در Weibo منتشر شده است که تصویری از آن ارائه می دهد.

Ice Universe با انتشار این تصویر نشان می‌دهد که شارژر ۲۴۰ واتی Realme به تولید انبوه رسیده و دارای شماره مدل VCKCJACH است. با توجه به توان شارژ 240 واتی باید گفت که نسبت به شارژر 150 واتی بهبود چشمگیری داشته است. این شارژر با چندین پروتکل مانند شارژ سریع ۶۵ واتی PD سازگار است. در تصویر منتشر شده از این شارژر می بینیم که با وجود افزایش 160 درصدی قدرت شارژر، اندازه آن همانند نسل قبل است.

اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط Ice Universe مطابق با گزارش های قبلی است مبنی بر اینکه Realme GT Neo 5 به یک شارژر 240 واتی مجهز خواهد شد. جدول زمانی دقیق برای عرضه این گوشی هوشمند همچنان نامشخص است.

انتظار داریم Realme GT Neo 5 با زبان طراحی جدیدی در مقایسه با نسخه قبلی خود عرضه شود. پنل پشتی دارای طراحی دو رنگ با ماژول دوربین به رنگ مشکی است. این دستگاه دارای یک جزیره مستطیلی بلند است که یک ماژول مستطیلی عمودی دیگر را نیز در خود جای خواهد داد. مستطیل دوم کمی بیرون زده و شامل دو حلقه است.

شارژر جدید Realme می تواند باتری خالی را تنها در 6 دقیقه پر کند!

در مورد مشخصات پایه، گفته می شود Realme GT Neo 5 با صفحه نمایش 6.7 اینچی 144 هرتزی و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش عرضه می شود. در داخل آن می‌توان از نسل اول تراشه اسنپدراگون 8+ استفاده کرد و در مدل‌های با باتری‌های 5000 و 4600 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از سرعت شارژ 150 و 240 وات عرضه خواهد شد.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر آن قدرت شارژ باورنکردنی از Realme هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا