اخبار فناوری

میت ایکس ۵ هواوی با تراشه Kirin 9000s به زودی رونمایی خواهد شد

هفته گذشته بود که هواوی بی سر و صدا از گوشی های میت ۶۰ و میت ۶۰ پرو در چین رونمایی کرد. این تلفن های هوشمند از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی کرده و از تراشه Kirin 9000s برخوردار بودند. بر اساس شایعات منتشر شده، محصولات بیشتری از این کمپانی، از تراشه مذکور استفاده خواهند کرد. هم اکنون فاش شده است که گوشی تاشو آینده هواوی، یعنی میت ایکس ۵، از چیپست کرین ۹۰۰۰ اس برخوردار خواهد بود.

هواوی میت ایکس ۵ احتمالا در اواخر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد

در حال حاضر، Mate X3 جدیدترین گوشی هوشمند تاشو هواوی است. به گفته یک افشاگر اطلاعات، هواوی از نام X4 صرف نظر کرده و جانشین این تلفن هوشمند تاشو، میت ایکس ۵ نام خواهد داشت. برند های چینی از عدد ۴ در محصولات خود استفاده نمی‌کنند، زیرا معتقدند که این عدد بدشانسی می‌آورد. اما هواوی از این هنجار پیروی نمی‌کند. در حقیقت این اولین بار خواهد بود که هواوی نام محصولات خود را بر اساس این باور تعیین می‌کند. ادعا می‌‌شود که Mate X5 در دو نسخه استاندارد و collector’s edition وارد بازار خواهد شد.

هواوی Mate X3

Huawei Mate X3

نسخه استاندارد دارای ۵ رنگ بوده و با حافظه های زیر عرضه می‌شود:

۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت

۱۲ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت

۱۶ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت

نسخه Collector’s Edition متشکل از ۴ رنگ بوده و در دو نسخه مختلف راهی بازار خواهد شد:

۱۶ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت

۱۶ گیگابایت + ۱ ترابایت

عرضه جهانی میت ۶۰ پرو

Mate 60 Pro

یک افشاگر دیگر اطلاعات ادعا می‌کند که Mate X5 در رنگ های مشکی، سفید، آبی، طلایی و بنفش در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. متاسفانه هیچ‌کدام از افشاگران اطلاعات، اشاره ای به زمان رونمایی این تلفن هوشمند تاشو نمی‌کنند. با توجه به آنکه میت ایکس ۳ در اوایل سال جاری معرفی شد، احتمالا جانشین این گوشی تاشو نیز در اواخر ۲۰۲۳ یا اوایل ۲۰۲۴ رونمایی می‌شود. همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، رفتار هواوی با گوشی های مجهز به تراشه کرین ۹۰۰۰ اس رمز آمیز است. بنابراین حتی اگر Mate X5 در چند هفته آینده معرفی شود، تعجب نخواهیم کرد.

فروش قوی هواوی P60 Pro و Mate X3 در بازار چین

نظر شما درباره این تلفن هوشمند تاشو آینده هواوی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/08/%D9%85%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%DB%B5-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D9%87-kirin-9000s-%D8%A8%D9%87-%D8%B2%D9%88%D8%AF%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا