اخبار فناوری

گوشی ZTE Changxing 50 با نمایشگر ۹۰ هرتزی و قیمت کمتر از ۱۳۰ دلار معرفی شد

اوایل هفته جاری بود که کمپانی ZTE از گوشی Axon 50 Lite در مکزیک رونمایی کرد. این تلفن هوشمند طراحی مشابه سری آیفون ۱۴ پرو داشت. امروز، این کمپانی یک گوشی مقرون به صرفه جدید را در کشور چین و با نام ZTE Changxing 50 معرفی کرده است. قیمت این دستگاه کمتر از ۱۳۰ دلار بوده اما به یک صفحه نمایش بزرگ LCD ۹۰ هرتزی و تراشه Unisoc مجهز شده است.

گوشی هوشمند ZTE Changxing 50 از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند

گوشی ZTE Changxing 50 دارای یک ماژول دوربین دایره ای شکل است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند نیز در یک ناچ قطره ای شکل دیده می‌شود. این دستگاه از صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی LCD با وضوح ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل برخوردار است. نمایشگر Changxing 50، رفرش ریت ۹۰ هرتزی و تاچ سمپلینگ ریت ۱۸۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار داده و دارای حالت «محافظت از چشم در برابر نور آبی» است. این تلفن هوشمند از یک تراشه 5G برخوردار بوده که با فناوری ۶ نانومتری EUV تولید شده است. چیپست این دستگاه دارای پردازنده مرکزی ۸ هسته ای با حداکثر فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز است. با وجود آنکه نام این تراشه رسماً اعلام نشده، اما با توجه به این مشخصات، احتمالا چیپست Unisoc T760 5G نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی جدید زد تی ای را تأمین می‌کند.

ZTE Changxing 50

تنها یک لنز دوربین در قاب پشتی ZTE Changxing 50 دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۱۳ مگاپیکسلی داشته و از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده شده است. این تلفن هوشمند به باتری پرظرفیت ۴,۰۰۰ میلی آمپری مجهز بوده و از شارژر ۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه از جک ۳.۵ میلی متری صدا برخوردار بوده و به طور پیش‌فرض به سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MyOS 13 مجهز شده است.

گوشی جدید ZTE قیمتی معادل ۱۲۰ دلار دارد

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، زد تی ای Changxing 50 در وب سایت رسمی این شرکت با برچسب قیمتی ۸۹۹ یوآن (معادل ۱۲۰ دلار) مشاهده شده است. این تلفن هوشمند تنها در یک نسخه با ۴ گیگابایت حافظه رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می‌شود. این دستگاه در دو رنگ خاکستری و آبی قابل تهیه است. هم اکنون Changxing 50، تنها در بازار چین عرضه می‌شود. اما احتمالاً این تلفن هوشمند در روز های آینده وارد بازار جهانی خواهد شد.

گوشی ZTE Axon 50 Lite با چینش دوربین شبیه به آیفون معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند مقرون به صرفه جدید ZTE چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/07/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-zte-changxing-50-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%DB%B9%DB%B0-%D9%87%D8%B1%D8%AA%D8%B2%DB%8C-%D9%88-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DA%A9%D9%85%D8%AA%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا