اخبار فناوری

یک شایعه زیبا در مورد سامسونگ گلکسی زد فولد 5 محقق نخواهد شد

سامسونگ با گلکسی زد فولد 3 پشتیبانی از قلم S اضافه شد. در حالی که این پشتیبانی برای نسخه خاصی از S Pen است، اما هنوز از هیچ چیز بهتر است. شایعه شده بود که Galaxy Z Fold 4 با یک محفظه داخلی برای این قلم عرضه می شود، اما اینطور نیست. این شایعه در مورد گلکسی زد فولد 5 نیز وجود داشت. متأسفانه واضح است که این شایعه خوب در مورد سامسونگ گلکسی زد فولد 5 محقق نخواهد شد.

گلکسی زد فولد 5

به نظر می رسد سامسونگ با Galaxy Z Fold 5 خود تغییرات زیادی کرده است. در حالی که این گجت احتمالاً دارای تعدادی ویژگی قابل توجه خواهد بود، اما با قابلیت S Pen داخلی همراه نخواهد بود.

بدیهی است که نداشتن جای داخلی برای نگهداری قلم S می تواند دردسرساز باشد. برای حمل آن یا باید کیف مخصوص بخرید یا مدام نگران گم شدن آن باشید. به همین دلیل، کاربران امیدوار بودند که سامسونگ یک اسلات داخلی S Pen را به Galaxy Z Fold 5 مانند Galaxy S22 Ultra یا Galaxy S23 Ultra اضافه کند.

گفته می شود که موانع فنی همچنان وجود دارد و نمی توان چنین فضایی را برای S Pen خالی کرد. در واقع، مهمتر از همه بحث ضخامت است. در حالی که ما نیاز داریم که گوشی در حالت باز تا حد امکان نازک باشد تا در هنگام بسته شدن خیلی بزرگ نشود، اما داشتن جایی برای قلم در حالت باز بسیار دشوار به نظر می رسد.

می توان گفت قلم S می تواند نازک تر باشد. البته ممکنه ولی احتمالا از معنی نوشته کم میکنه.

علاوه بر این، هزینه طراحی، تولید و قرار دادن S Pen رایگان و پشتیبانی آن در بخش نمایشگر از دیگر مواردی است که احتمالا سامسونگ را از این ایده منصرف می کند.

یک منبع آگاه ادعا می کند که “ساختار لولای دستگاه جدید تاشو و همچنین ساختار داخلی تکامل یافته است و نصب S Pen را دشوار کرده است”.

بنابراین شاید سال آینده یا شاید هرگز، باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا قلم S در پرچمدار تاشو سامسونگ قرار می گیرد یا باید به وضعیت فعلی پایبند باشیم؟

نطر شما چی هست؟ این برای شما اهمیت دارد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا