اخبار فناوری

مدیر اینستاگرام: اندروید درحال‌حاضر از iOS بهتر است

بحث در مورد برتری اندروید و iOS، جدالی بی‌پایان است، زیرا هر دو سیستم‌عامل موارد استفاده، مزایا و معایب خاص خود را دارند. بااین‌حال، آدام موسری، مدیر اینستاگرام، معتقد است که سیستم‌عامل اندروید درحال‌حاضر بهتر از iOS است؛ اما او برای نظر خود هیچ دلیلی را عنوان نکرده است.

برتری اندروید نسبت‌به iOS ازنظر مدیر اینستاگرام

خواه مردم با برداشت او موافق باشند یا نه، موسری تصمیم گرفته است تا به مخاطبان اطلاع دهد که موضع او در مورد iOS چگونه است. در شبکه اجتماعی Threads، یوتیوبر محبوب فناوری، MKBHD، تصمیم گرفت یک بحث داغ را شروع کند و اظهار داشت که همه می‌توانند به آزادی نظر خود را در مورد یکی از جنبه‌های فناوری بیان کنند. از میان چندین پاسخ، یکی از آن‌ها کسی نبود جز آدام موسری، که تنها در یک خط اشاره می‌کند که اندروید بهتر از iOS است.

طبیعتاً، این امر باعث سردرگمی مخاطبان MKBHD می‌شود، زیرا به‌غیر از همین یک خط، توضیح دیگری در مورد اینکه چرا مدیر اینستاگرام معتقد است اندروید از رقیب خود بهتر می‌باشد، ارائه نشده است. در زمان نگارش این مطلب، کامنت موسری 439 پاسخ و 3101 لایک دریافت کرده و برخی از افراد به‌دلیل اینکه مایل بودند واکنش به‌نظر موسری را بررسی کنند، به‌سادگی به آن پاسخ دادند.

برتری اندروید نسبت‌به iOS ازنظر مدیر اینستاگرام

برتری اندروید نسبت‌به iOS ازنظر مدیر اینستاگرام

همان‌طور که انتظار می‌رفت، چندین پاسخ از کاربران Threads بیان می‌کند که استفاده از اینستاگرام در iOS همیشه یک تجربه قابل‌اعتمادتر بوده است، زیرا این برنامه برخی مواقع در اندروید به‌خوبی کار نمی‌کند و گزینه دیگری جز امتحان مجدد در لحظات بعدی برای آن‌ها باقی نمی‌گذارد. به‌همین‌ترتیب، افراد دیگری نیز درکنار سیستم‌عامل گوگل بودند، بنابراین صرف‌نظر از دیدگاه موسری، همیشه بحث در مورد اینکه کدام پلتفرم بر دیگری برتری دارد، وجود خواهد داشت.

نظر شما درباره دیدگاه مدیر اینستاگرام پیرامون برتری اندروید نسبت‌به iOS چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/19/%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1%D8%AD%D8%A7%D9%84%D8%AD%D8%A7%D8%B6%D8%B1-%D8%A7/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا