اخبار فناوری

تیزر رسمی شیائومی Poco X5 Pro طراحی این گوشی را فاش می کند

انتظار می رود پوکو در هفته های آینده سری جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی کند پوکو ایکس 5 خود را آشکار کند. تاکنون بسیاری از شایعات Poco X5 و X5 Pro به بیرون درز کرده است. با این حال، اخیراً شیائومی یک تیزر رسمی به اشتراک گذاشته است که پنل پشتی و طراحی ماژول دوربین Poco X5 Pro را نشان می دهد.

تریلر رسمی Xiaomi Poco X5 Pro

پوکو اخیراً Poco X5 Pro آینده خود را در Flipkart با شعار “آیا حاضرید از شورش خود دست بکشید؟” به اشتراک گذاشته شده این تیزر طراحی پوکو ایکس 5 پرو را نشان می دهد که مطابق با مدل موجود سری ردمی و تصویری زنده از پوکو ایکس 5 پرو است که چند روز پیش به بیرون درز کرد.

Poco X4 Pro 5G در سه ماهه اول سال 2022 معرفی شد و به نظر می رسد که شیائومی اکنون آماده عرضه یک جانشین مستقیم برای این دستگاه است. مانند ظاهر اخیر در سایت های مختلف صدور گواهینامه همانطور که نشان دادیم به نظر می رسد رونمایی از این گوشی بسیار نزدیک است.

تریلر رسمی Xiaomi Poco X5 Pro

تریلر رسمی Xiaomi Poco X5 Pro

طراحی لو رفته Poco X5 Pro نشان می‌دهد که این گوشی دارای سه دوربین پشتی با آرایش مثلثی است. با توجه به این طراحی، Poco X5 Pro حداقل می تواند شاسی مشترکی با مدل های اخیراً عرضه شده Redmi Note 12 Pro در چین داشته باشد. تصویر آشکار کرد همچنین تایید می کند که Poco X5 Pro با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. سایر مشخصات می تواند شامل اسنپدراگون 778G، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش AMOLED 120 هرتزی FHD+ باشد.

در مجموع، X5 Pro به عنوان یک دستگاه قدرتمند و شیک با طراحی سازگار با سایر مدل های اخیر شیائومی شناخته می شود. مشخصات و ویژگی های این گوشی از جمله دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی نشان می دهد که گزینه بسیار خوبی برای علاقه مندان به عکاسی خواهد بود. پوکو ایکس 5 پرو به زودی عرضه می شود و طرفداران این برند بی صبرانه منتظر رونمایی رسمی آن هستند.

نظر شما در مورد Xiaomi Poco X5 Pro چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا