اخبار فناوری

راهنمای خرید صرفه جویی در هزینه 6 محصولی که هر روز استفاده می کنیم

با نگاهی به اطراف خود می بینیم که یک سری کالا وجود دارد که هر روز از آنها استفاده می کنیم تا زندگی بهتر و راحت تری داشته باشیم. این اجناس بیشتر مصرفی و یکبار مصرف هستند و برای استفاده از آنها در طول ماه و سال هزینه زیادی می پردازیم. در اینجا به 6 موردی که هر روز استفاده می کنیم می پردازیم تا ببینیم در صورت خرید اقتصادی چقدر از هزینه های ماهانه و سالانه کاسته می شود.

1. دستمال کاغذی

اگر به نسل جدید تعلق دارید حتما در فیلم های قدیمی دیده اید که اکثر شخصیت ها همیشه یک تکه پارچه با خود حمل می کردند تا در مواقع نیاز از آن استفاده کنند. در گذشته استفاده از ظروف یکبار مصرف بسیار محدود بود و استفاده از ملحفه های پارچه ای در 50 سال گذشته در سراسر جهان رایج شده است.

دستمال کاغذی اولین بار در ایران با نام کلینکس عرضه شد، زیرا اولین برندی بود که مردم دستمال کاغذی را با آن شناختند. این محصول به دلیل سهولت استفاده به سرعت در بین مردم محبوب شد و امروزه تبدیل به محصولی شده است که در همه جا مورد استفاده قرار می گیرد.

چگونه دستمال کاغذی مقرون به صرفه پیدا کنیم؟

روش های مختلفی برای شناخت این محصول وجود دارد که می توانید در مقاله نحوه تشخیص بهترین دستمال کاغذی مقرون به صرفه مطالعه کنید.

دستمال کاغذی در انواع مختلفی تولید می شود و دستمال کاغذی اکونومی نیز مدلی ارزان محسوب می شود که امروزه پرفروش ترین محصول سلولزی در بازار است.

تقریباً همه شرکت ها و مراکز خرید از بسته بندی نایلونی مقرون به صرفه برای تهیه دستمال کاغذی استفاده می کنند که باعث می شود با کاهش قابل توجهی در هزینه مواجه شوند.

  • • دستمال کاغذی جعبه ای به دلیل استفاده از مقوا و طرح های چاپ رنگی قیمت بیشتری دارد
  • • مواد بازیافتی در حوله های کاغذی مقرون به صرفه نیز استفاده می شود، اما باید برندی را انتخاب کنید که از مواد بازیافتی بسیار کم و استاندارد استفاده کند. به عنوان دستمال کاغذی تلما که در رشت تولید می شود و پرفروش ترین پارچه استان گیلان می باشد.

روشی ارزان برای خرید دستمال کاغذی

خرید دستمال کاغذی ارزان قیمت بهترین راه برای کاهش هزینه است، اما راه حل دیگری نیز وجود دارد و آن خرید دستمال کاغذی است. تعداد محدودی فروشگاه اینترنتی در کشور وجود دارد که می توانید با جستجوی عبارت خرید کارتن حوله کاغذی مقرون به صرفه تلما به قیمت عمده، کارتن را به صورت آنلاین با ارزان ترین قیمت خریداری کنید.

2. کاغذ توالت رول کنید

در مواد زیر که ذکر شد، دستمال توالت جزو 6 محصولی است که ما هر روز از آن استفاده می کنیم، اما دستمال توالت با ورق اکونومی در بازار وجود ندارد، اما برای صرفه جویی در هزینه ها، بسته های اکونومی 12 رولی توسط تولیدکنندگان به بازار عرضه می شود. .

حالا فرض کنید ممکن است بتوانید 12 بسته دستمال توالت را به شکل مقوا خریداری کنید. اقتصاد در اقتصاد!

یکی دیگر از مواردی که برای خرید مقرون به صرفه دستمال توالت می توانید در نظر بگیرید، تعداد لایه ها یا ورق ها است. رول دستمال کاغذی 3-5 لایه در بازار موجود است. برای صرفه جویی در هزینه و حفظ کیفیت، خرید دستمال توالت 4 لایه پیشنهاد می شود. این کار شما را آغاز می کند!

برای این خرید سودآور می توانید اصطلاح خرید 12 کارتن دستمال توالت تلما را با قیمت عمده در اینترنت جستجو کنید.

3. کیسه فریزر

با آمدن یخچال هایی که دمای 20 درجه زیر صفر را حفظ می کنند، زندگی مردم دستخوش تغییرات زیادی شده است و امروزه نگهداری مواد غذایی در خانه دیگر مشکلی ندارد. روزهای خوب گذشته بود!

در دنیای امروز از کیسه های فریزر یا کیسه های پلیمری نایلونی برای نگهداری و حتی حمل و نقل مواد غذایی خرد شده استفاده می شود که تصور خانه ای بدون کیسه فریزر را غیرممکن می کند!

هزینه خرید کیسه فریزر در سال های اخیر کمی افزایش یافته است و تولیدکنندگان کیسه فریزر برای ارائه نسخه مقرون به صرفه این محصول تعداد کیسه های فریزر را به 500 عدد رسانده اند. خرید کیسه فریزر 500 ورقی را می توان به صرفه ترین انتخاب برای منازل مسکونی یا واحدهای تجاری دانست.

4. بسته بندی چای

در لیست 6 محصولی که هر روز مصرف می کنیم، تنها غذا چای است! البته کالاهایی مانند روغن، شکر و … نیز وجود دارد. که ما هر روز مصرف می کنیم اما معمولا قیمت ثابتی دارند که دولت اعلام می کند.

اعتیاد اکثر ایرانی ها این است که هر روز چندین لیوان چای می نوشند و اگر نخورند خسته نمی شوند و حتی سردرد می گیرند!

خرید چای به صورت اقتصادی یک راه حل قطعی دارد و آن خرید عمده در سفر به شمال است. حال سوال اینجاست

  • • اگر به شمال سفر نکرده بودیم؟
  • • اگر به سلامت چای برگ شل اعتماد نمی کردیم؟
  • • اگر چای ایرانی دوست نداشته باشیم چه؟

با این حال، همه افراد شرایط ایده آلی برای خرید چای شل ندارند و مجبور به خرید چای بسته بندی شده هستند، بنابراین اگر می خواهیم چای بسته بندی شده اقتصادی بخریم، بهتر است از چای کیسه ای بزرگ استفاده کنیم.

پیشنهاد ما این است که اگر می‌خواهید چای ایرانی را با قیمتی مقرون به صرفه بخرید، کمی تحقیق کنید و فروشنده‌ای را در لاهیجان، رودسر، فومن و شهرهایی که چای می‌کارند پیدا کنید تا چند کیلو چای برای شما ارسال کند. برای یافتن چنین فردی می توانید از برنامه دیوار فرد مورد نظر را پیدا کنید و شهر را بر روی شهرهای ذکر شده قرار دهید!

5. مایع توالت

تا حدود ده سال پیش صابون نقش اصلی را برای شستن دست ها ایفا می کرد، اما امروزه این مایع توالت است که در همه جا برای شستن دست ها استفاده می شود.

مدل های مختلف با طعم های زیاد و بسته بندی های بزرگ و کوچک; هر زمان که نیاز داشتید می توانید مایع ظرفشویی بخرید، اما اگر از خرید مایع ظرفشویی به صرفه صحبت می کنیم، خرید بسته های 4 لیتری قطعا می تواند بهترین راه حل باشد.

یک برند قابل اعتماد اما اقتصادی انتخاب کنید

علاوه بر بحث های قبلی، راه دیگری نیز برای کاهش هزینه ها وجود دارد و آن شناسایی برندهای باکیفیت اما کم مصرف است. یکی از این برندها توفیری است!

برند توفیری به صورت کارتن در اینترنت نیز موجود است و با جستجوی عبارت خرید کارتن ۴ لیتری مایع توالت فرنگی توفیری با قیمت عمده می توانید به مقرون به صرفه ترین گزینه دسترسی داشته باشید.

6. کیسه زباله

اگر در آپارتمان زندگی می کنید، معمولاً در بسته بندی زباله با چالش های زیادی مواجه خواهید شد و شاید انتخاب کیسه زباله باکیفیت تنها راه حل شما برای رهایی از مشکلاتی مانند سهولت در بسته بندی باشد. ولی یه مقدار گرونه!

اگر می خواهید یک کیسه زباله اقتصادی بخرید به این موارد توجه کنید:

  • • رنگ نخرید. فقط سیاه
  • • رول های تک. بدون جعبه و بسته بندی شیک
  • • اگرچه پیچیده تر است، یک کیسه زباله بدون بند انتخاب کنید.
  • • کیسه های زباله ضخیم را کیلویی بخرید!

نتیجه؛ خرید اقتصادی با تهیه بسته های اقتصادی

به طور کلی با گشت و گذار در بازار می توانید به عمده فروشان مراجعه کنید و محصولات به صرفه را از برندها تهیه کنید، اما اگر این امکان را ندارید فروشگاه های اینترنتی زیادی هستند که عبارت خرید کارتن با قیمت عمده را جستجو می کنند. شما به محصول اقتصادی که می خواهید.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا