اخبار فناوری

آپدیت بزرگ Threads با اضافه‌شدن تب Follows، قابلیت ترجمه و موارد دیگر منتشر شد

متا چندی پیش Threads را به‌منظور رقابت با توییتر معرفی کرد. این اپلیکیشن شباهت‌های زیادی با توییتر داشته، اما دومی ازنظر پایگاه کاربر و مجموعه ویژگی‌های گسترده هنوز کاملاً برتری دارد. اخیراً متا اولین آپدیت بزرگ را برای اپلیکیشن Threads منتشر کرده است که ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌کند که کاربران در این دو هفته، آن‌ها را درخواست کرده‌اند.

آپدیت بزرگ Threads

آخرین به‌روزرسانی برنامه Threads یک تب Follow جدید در فید activity اضافه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد ببینند چه کسی آن‌ها را دنبال می‌کند. این تب به کاربران امکان دسترسی آسان به فالوورهای خود را می‌دهد و اینکه آیا باید آن‌ها را دنبال کنند یا خیر. این به‌روزرسانی همچنین با بهبود زمان‌های بارگذاری فید و امکان subscribe برای کاربرانی که فالو نشده‌اند، همراه است. یکی دیگر از قابلیت‌های اضافه‌شده مهم، ویژگی ترجمه است.

این اطلاعات توسط مهندس نرم‌افزار اینستاگرام، Cameron Roth، در Threads به‌اشتراک گذاشته شده است. همچنین ویژگی‌های دیگری نیز وجود دارد که باید آن‌ها را بررسی کنید. اگر علاقه‌مند هستید، می‌توانید برنامه Threads را همین الان از اپ استور یا پلی استور درصورتی‌که به‌طور خودکار به‌روز نمی‌شود، آپدیت کنید. علاوه‌بر این، ازآنجایی‌که برنامه Threads به‌سرعت درحال رشد است، ممکن است لازم باشد کمی صبر کنید تا به‌روزرسانی در دسترس باشد. اگر به‌روزرسانی در فروشگاه‌های برنامه مربوطه شما نمایش داده نشد، توصیه می‌کنیم چند ساعت صبر کنید.

لیست کامل ویژگی‌های اضافه‌شده به Threads در آپدیت جدید شامل زیر است:

قابلیت ترجمه

تب Follow در فید activity

subscribe کاربران فالو نشده

پیمایش فید activity + بهبود بارگیری

following در بخش replies

برچسب‌های reposter

نمایش لیست فالوورهای اینستاگرام

رفع برخی باگ‌های کوچکتر

آپدیت بزرگ Threads

آپدیت بزرگ Threads

این‌ها همه تغییرات جدیدی است که مهندس نرم‌افزار اینستگرام در Threads به‌اشتراک گذاشته است. اگر هنوز برنامه Threads را در آیفون یا اندروید خود دانلود نکرده‌اید، حتماً این کار را انجام دهید و فالوورهای اینستاگرام خود را در یک پلتفرم جدید دنبال کنید.

یکی از جنبه‌های اصلی که برنامه Threads هنوز فاقد آن است، نسخه دسکتاپ این پلتفرم است که امیدواریم متا یا یک برنامه برای ویندوز و macOS منتشر کند یا بتواند وب‌سایت Threads را راه‌اندازی کند. می‌توانید اپلیکیشن Threads را از اپ استور و پلی استور دانلود کنید.

نظر شما درباره آپدیت بزرگ Threads چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/19/%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF-threads-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%B6%D8%A7%D9%81%D9%87%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%AA%D8%A8-follows%D8%8C-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا