اخبار فناوری

قیمت و مشخصات کلیدی شیائومی 13T توسط یک فروشنده اروپایی فاش شد

قیمت و مشخصات کلیدی سری شیائومی 13T توسط یک فروشنده اروپایی فاش شده است. قرار است که این تلفن های هوشمند در اواخر ماه جاری میلادی (۲۶ سپتامبر/۴ مهر) معرفی شوند.

قیمت و مشخصات کلیدی شیائومی 13T Pro

شایعه شده که شیائومی ۱۳ تی پرو نسخه ری‌برند شده Redmi K60 Ultra خواهد بود. این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با وضوح ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی است. دوربین سلفی این گوشی رزولوشن ۲۰ مگاپیکسلی داشته و درون یک پانچ هول دیده می‌شود. سنسور اثر انگشت از نوع اپتیکال و زیر صفحه نمایش است‌. ابعاد ذکر شده برای این گوشی ۱۶۲.۲ در ۷۵.۷ در ۸.۵ میلی متر است. این تلفن هوشمند آینده شیائومی وزنی معادل ۲۰۰ گرم دارد. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز Xiaomi 13T Pro را بر عهده دارد. گران قیمت ترین نسخه این دستگاه به ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز خواهد شد.

شیائومی ۱۳ تی پرو

دوربین اصلی شیائومی ۱۳ تی پرو وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین تله فوتو آن نیز رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. برای دوربین اولترا واید این دستگاه نیز یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین های این تلفن هوشمند با همکاری لایکا توسعه یافته است. Xiaomi 13T Pro از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی کرده از به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز خواهد بود. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند آینده شیائومی می‌توان به برخورداری از استاندارد IP68، وای فای ۶ و بلوتوث ۵.۴ اشاره کرد. این فروشنده اروپایی، شیائومی ۱۳ تی پرو را با قیمت معادل ۱,۰۱۵ دلار (۹۴۵ یورو) در وب‌سایت خود فهرست کرده است.

شیائومی ۱۳ تی

شیائومی ۱۳ تی

ادعا شده که شیائومی ۱۳ تی دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با همان رزولوشن و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی خواهد بود. دوربین سلفی این دستگاه نیز وضوح ۲۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. تفاوت اصلی این گوشی و نسخه پرو در به کارگیری تراشه دیمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا در نسخه استاندارد است. ادعا شده که شیائومی برای دوربین های Xiaomi 13T نیز با لایکا همکاری کرده است. مطابق با گزارش GSMArena، این گوشی هوشمند از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی کرده و از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار است. شیائومی ۱۳ تی با قیمت معادل ۷۱۳ دلار/۶۶۵ یورو به دست کاربران می‌رسد.

تاریخ رونمایی سری شیائومی 13T رسماً مشخص شد: ۴ مهر ماه

با توجه به مشخصات کلیدی و قیمت فاش شده سری شیائومی 13T، نظر شما درباره این سری تلفن های هوشمند چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/14/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%88-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-13t-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%DB%8C%DA%A9-%D9%81%D8%B1/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا