اخبار فناوری

تفریحات رایگان دبی – مایفون مگ

دبی از پیشرفته ترین و لوکس ترین شهرهای امارات است که به عنوان یکی از مراکز برتر تجاری و گردشگری در خاورمیانه شناخته می شود. جاذبه های توریستی دبی فراوان است؛ از هتل های لوکس و برج های بلند گرفته تا پارک های تفریحی و فرهنگی و مراکز خرید مدرن و تراز اول، همگی دبی را به شهری توریستی و پرگردشگر تبدیل کرده است.

خرید تور دبی در تمام فصول سال پرتقاضا است و این به دلیل برگزاری رویدادهای بین المللی مانند نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها، جشنواره‌ها و مسابقات ورزشی درطول سال است.

در دبی رایگان تفریح کنید

دبی شهری پویا و چند فرهنگی است که در آن ملیت‌های مختلفی زندگی می کنند. آغوش دبی به روی همه باز است؛ چه برای زندگی و چه تفریح.

اغلب عموم تصور می‌کنند سفر به دبی هزینه زیادی را در بر میگیرد، اما می توانید با دریافت تور دبی ارزان و استفاده از تفریحات رایگان دبی سفری کم هزینه داشته باشید. اگر شما هم قصد سفر به دبی را دارید، توصیه می کنیم پیش از سفر از تفریحات رایگان دبی مطلع شوید.

برج الخلیفه

بلندترین ساختمان دنیا برج الخلیفه است که در دبی واقع شده، ارتفاع این برج به صورتی است که از کیلومترها دورتر هم دیده می‌شود.

این برج 163 طبقه ای سریعترین آسانسور دنیا را به خود اختصاص داده است. آُسانسور برج الخلیفه در هر ثانیه 10 متر جابه جا می‌شود.

البته دیدار از طبقات برج رایگان نیست؛ اما در طول سال و در رویدادهای مهم مانند آغاز سال نو، مراسم آتش بازی و نمایش موزیک قطعا خاطره‌ای به یادماندنی از سفر به دبی را برای شما به ارمغان می آورد.

در محوطه برج الخلیفه کافه و رستوران‌های محلی بین‌المللی هم وجود دارد که می توانید در آنها ساعاتی را بگذرانید و از محوطه برج لذت ببرید.

بندرگاه مارینا دبی

بندرگاه مارینا دبی یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین بنادر دریایی در خلیج فارس است که در سال ۲۰۰۳ تأسیس شد. این بندر با ظرفیت حدودا ۵۰۰ قایق و کشتی امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی را برای بازدیدکنندگان و ساکنان ارائه می‌دهد.

این بندر در نزدیکی مراکز مهم دبی مانند برج خلیفه، هتل برج العرب و جزیره نخل جمیرا قرار دارد و به فرودگاه بین‌المللی دبی دسترسی راحتی دارد.

این بندرگاه دارای یک مرکز خرید، یک آسمانخراش و شش برج و ویلاهای بسیار لوکسی است. اقامتگاه ساحلی جمیرا در مساحتی حدود 2 کیلومتر دارای رستوران، کافه و هتل‌های 4 و 5 ستاره است که اوقاتی بی نظیر را برای توریستان فراهم می‌کند.

آب نمای دبی

آبنمای دبی در دریاچه برج خلیفه واقع شده، رقص نور و آب نمای موزیکال دراین محوطه جلوه ای بی نظیر را برای تماشاچیان به معرض نمایش می گذارد.

این آبنما با استفاده از به روزترین تکنولوژی نوین، تصاویر و نورپردازی‌های خیره کننده ای را به نمایش می گذارد.

آبنمای دبی در سال ۲۰۰۹ افتتاح شد و برای ساخت آن بیش از ۲۱۷ میلیون دلار هزینه شده است. این آبنما ۸۳ هزار لیتر آب را تا ارتفاع ۱۵۰ متر به بالا پرتاب می کند و در این هنگام موزیک هایی مناسب با رقص نور پخش می شود.

آب نمای دبی یکی از جاذبه‌های رایگان و دیدنی در دبی است. اگر قیمت تور دبی برای شما اهمیت دارد بعد از سفر به دبی از تفریحات رایگان دبی دیدن کنید.

دبی مال

شهر دبی به داشتن مال ها و مراکز خرید با برترین برندهای دنیا معروف است. افراد بسیاری علاقه به پاساژگردی دارند. دبی مال یکی از مراکز خرید دبی است که میزبان برندهای مختلف است و می توانید خریدی به یادماندنی در دبی داشته باشید.

در برخی مواقع مانند آخر سال میلادی یا برخی ایونت ها کالاها با قیمت پایینتر ارائه می شوند که فرصت مناسبی برای خرید است.

دبی مال در مرکز شهر و در فایننشال سنتر واقع شده است.

سواحل دبی

دبی شهری ساحلی است و گردشگران بسیاری به این شهر سفر می‌کنند تا از سواحل زیبای خلیج فارس لذت ببرند. سواحلی مانند ساحل جمیرا، ساحل لامر، ساحل کایت و ساحل مارینا از برترین سواحل دبی هستند.

البته برخی از تفریحات ساحلی ممکن است هزینه در بر داشته باشند، مانند قایق سواری، یا موج سواری.

سپری کردن اوقاتی در کافه و رستوران‌های ساحلی دبی یکی دیگر از تفریحات ساحلی این شهر است. می توانید ساعتها در سواحل دبی بنشینید و از منظره زیبای دریا لذت ببرید، عکس های زیبا بگیرید و بهترین لحظات خود را در این شهر ثبت کنید.

مسجد جمیرا

مسجد جمیرا در منطقه جمیرا واقع شده و یکی از سواحل لوکس و قابل سکونت در دبی است. این مسجد یکی از قدیمی ترین مساجد مسلمانان است و با ظرفیت حدودی 1300 نفر در مراسم مذهبی پیشرو و باشکوه است.

بنای این مسجد مربعی است و دیوارهای آن به طریقی ساخته شده اند که رو به خانه خدا باشند. از آنجایی که این مسجد در دوره فاطمیان ساخته شده است منبری باشکوه، منبرهای پرزرق و برق، سنگ های گران قیمت و گچ بری‌های شاخص در ساخت این مسجد استفاذه شده است.

در ساعاتی که نماز جماعت برپا نمیشود برای دیدار از مسجد بروید تا مسجد خلوت باشد.

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی بیشتر شبیه به یک باغ وحش زیر دریا است تا آکواریوم! 23 هزار جانور دریایی دراین آکواریوم زندگی می کنند.

این آکواریم که در دبی مال قرار دارد دارای تونل های پیچ در پیچی است که در آن گویی در زیر دریا قدم می زنید.

دیدار از بخشی از آکواریوم رایگان است اما باید برای انجام فعالیت هایی مانند غواصی، Shark Walker ، اسکوبا دایوینگ و ملاقات با کوسه هزینه پرداخت کنید.

علاوه بر ماهی حیواناتی مانند کروکودیل، پنگوئن و سمور آبی در این آکواریوم نگهداری می شود. این آکواریوم تمامی استاندارهای لازم را دارد و جایی برای نگرانی نیست.

خیابان آلسرکال

اگر اهل فرهنگ و هنر هستید خیابان آلسرکال همان جایی است که می توانید ساعت ها در آن فدم بزنید. انواع گالری ‌های هنری در این خیابان به چشم میخورد.

25 فضای داخلی و 9 گالری، یک موزه اختصاصی و غرفه‌های هنری در این خیابان وجود دارد که می توانید به طور رایگان از آنها دیدن کنید.

نمایشگاهایی مانند خط سوم، کاربن 12، نمایشگاه IVDE و جانکشن را در خیابان آلسرکال مشاهده خواهید کرد.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/11/%D8%AA%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%AD%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%A8%DB%8C/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا