اخبار فناوری

مشخصات و رندرهای تبلت VivoPad 2 قبل از رونمایی فاش شد

مشخصات و رندرها تبلت Vivopad 2 آشکار شده است. گفته می شود این دستگاه در تاریخ 20 آوریل در چین معرفی می شود. Pad 2 در سه رنگ موجود است و دارای یک ماژول دوربین دایره ای در پشت است. دو لنز دوربین و یک فلاش LED در این ماژول قرار خواهد گرفت.

Vivo Pad 2 دارای تراشه MediaTek Dimension 9000 خواهد بود

مشخصات و رندرهای VivoPad 2 به بیرون درز کرده است. در تصاویر ارسال شده، می بینیم که این تبلت Vivo آینده دارای پین های pogo در پایین قاب پشتی است. از این پین ها برای اتصال صفحه کلید استفاده می شود. لوگوی Vivo در قسمت مرکزی قاب پشتی این تبلت قابل مشاهده است. دکمه پاور در لبه بالایی قاب و دکمه های تنظیم صدا در سمت راست قاب Vivo Pad 2 قرار دارند.

Vivo Pad 2 می سازد

رندرهای منتشر شده جلوی این تبلت را نشان نمی دهند. اما وب سایت GSM Arena در آخرین گزارش خود ادعا می کند که این دستگاه دارای صفحه نمایش LCD 12.1 اینچی 144 هرتزی با وضوح 2.8K خواهد بود. دوربین سلفی VivoPad 2 دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است. همانطور که در رندرها مشاهده می شود، دو لنز دوربین در قاب پشتی این تبلت Vivo قرار گرفته است. دوربین اصلی 13 مگاپیکسل وضوح دارد و دوربین دوم با سنسور 2 مگاپیکسلی خود برای عکاسی ماکرو استفاده خواهد شد.

مشخصات Vivo Pad 2

Vivo Pad (چپ) و Vivo Pad 2 (راست)

گفته می شود این دستگاه قدرت پردازشی خود را از تراشه می گیرد Mediatek Dimension 9000 ویوو پد 2 مجهز به رم LPDDR5 (دو نسخه 8 و 12 گیگابایتی) است. این دستگاه دارای سه گزینه ذخیره سازی مختلف (128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت) خواهد بود. این حافظه های ذخیره سازی از نوع UFS 3.1 هستند.

VivoPad 2 به طور پیش فرض از رابط کاربری OriginOS 3 استفاده می کند. این محصول به یک باتری فوق العاده با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت مجهز شده و از شارژ سریع 44 واتی پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر ویژگی های این تبلت می توان به بلوتوث 5.3 و پشتیبانی از NFC اشاره کرد.

تصویر زنده تبلت Vivo Pad 2 فاش شد. با استفاده از تراشه Dimensity 9000

نظر شما در مورد VivoPad 2 بر اساس رندرها و مشخصات فاش شده چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا