اخبار فناوری

این گلکسی سامسونگ ۸ آپدیت سیستم عامل اندروید را دریافت خواهد کرد

سامسونگ با تعهد ۷ سال آپدیت سیستم عامل اندروید برای سری Galaxy S24 توانست سطح جدیدی از رقابت را ایجاد کند. به نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها همینجا متوقف نمی‌شوند! جالب است بدانید که این گلکسی سامسونگ ۸ آپدیت سیستم عامل اندروید را دریافت خواهد کرد.

سامسونگ حتی ۸ آپدیت سیستم عامل اندروید می‌دهد!

به تازگی یکی از مدیران سامسونگ هلند در شبکه اجتماعی کار-محور لینکدین اعلام کرده که نسخه سازمانی یا Enterprise Edition گلکسی Tab Active 5 به مدت ۸ سال به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و امنیتی را دریافت می‌کند!

تبلت سامسونگ Galaxy Tab Active 5 اوایل ژانویه سال جاری میلادی یعنی حدود ۲ ماه پیش به طور رسمی معرفی شد. مدل عادی غیر سازمانی تنها دارای تعهد دریافت ۴ به‌روزرسانی اصلی سیستم عامل و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی است.

سامسونگ با پشتیبانی طولانی تر برای دستگاه های سازمانی یا Enterprise Edition غریبه نیست. چند سال پیش، زمانی که سامسونگ پشتیبانی از به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای گوشی‌ها و تبلت‌های پرچم‌دار و منتخب به ۴ سال افزایش داد، وعده ۵ سال به‌روزرسانی امنیتی برای نسخه‌های سازمانی این دستگاه‌ها را عرضه کرد.

اما این اولین باری است که این شرکت متعهد به عرضه ۸ سال به روز رسانی سیستم عامل و وصله‌های امنیتی برای دستگاه های نسخه سازمانی است. این تعهد فعلا به تبلت‌ها محدود می شود.

گوشی‌هایی مانند Galaxy Xcover 7 که اخیراً عرضه شده‌اند، همان سیاست ۷ سال آپدیت Galaxy S24 را ارائه می کنند.

دستگاه هایی که قبل از سال 2024 عرضه شده‌اند نیز مستثنی هستند، بنابراین Galaxy Tab Active 5 Enterprise Edition تنها دستگاهی است که در حال حاضر در لیست واجدین شرایط‌ دریافت ۸ سال آپدیت سیستم عاملی است.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که یک تبلت با تراشه Exynos 1380 می‌تواند پس از ۸ سال هم قابل استفاده باشد و آپدیت را دریافت کند؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/21/%D8%A7%DB%8C%D9%86-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%DB%B8-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%A7%D9%86/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا