اخبار فناوری

طراحی گلکسی S24 Ultra سامسونگ یک المان را از Galaxy S9 به ارث خواهد برد

در حالی که گلکسی اس ۲۴ اولترا احتمالا یکی از نمادین‌ترین المان‌های طراحی محصولات پرچمدار سامسونگ یعنی نمایشگر دولبه خمیده را کنار خواهد گذاشت، به تازگی یک گزارش متفاوت می‌شنویم. گفته می‌شود که طراحی گلکسی S24 Ultra سامسونگ یک المان را از Galaxy S9 به ارث خواهد برد.

طراحی گلکسی S24 Ultra سامسونگ

پس از عرضه تمام محصولات پرچمدار سال ۲۰۲۳ سامسونگ، این شرکت بدون شک حداکثر تلاش خود را بر روی سری گلکسی S24 متمرکز کرده است. شایعات طی چند هفته گذشته اطلاعات زیادی را در مورد گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا در اختیار ما قرار داده است. همچنین به لطف رندرهای فاش شده، شاهد طراحی احتمالی این گوشی‌های جدید بوده‌ایم.

طراحی احتمالی گلکسی اس ۲۴ اولترا

طراحی احتمالی گلکسی اس ۲۴ اولترا

به صورت کلی انتظار نمی‌رود که سری گلکسی اس ۲۴ تغییرات عمده‌ای در طراحی ایجاد کند. قابل توجه‌ترین تغییر احتمالا فریم تخت برای گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس خواهد بود. در مدل اولترا نیز تخت شدن نمایشگر و کم شدن میزان خمیدگی قاب پشتی را خواهیم دید.

همچنین با دقت بیشتر به رندر گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ باید گفت که ظاهراً خروجی بلندگوی لبه پایینی به جای چندین سوراخ، یک خروجی پیوسته کپسولی خواهد بود. این یک تغییر جزئی در طراحی است که بر تجربه کاربر تأثیری نخواهد گذاشت.

اگر یه یاد داشته باشید، سری گلکسی S9 سامسونگ نیز با همین طراحی برای خروجی بلندگوی لبه پایینی عرضه شده بود. سری گلکسی اس ۹ اولین پرچمدارهای سری Galaxy S سامسونگ بودند که بلندگوی استریو مجهز شدند. همانطور که در تصویر پایین می‌بینید، بلندگوی لبه پایین سمت راست قرار دارد و آن طراحی سنتی چند سوراخه را با یک کپسول یکپارچه جایگزین کرده است.

طراحی لبه پایینی گلکسی اس ۹

طراحی لبه پایینی گلکسی اس ۹

با این که این موضوع به احتمال خیلی زیاد تفاوتی در تجربه کاربری خریداران گلکسی اس ۲۴ اولترا نخواهد داشت اما موضوع جالبی است که برای افراد کنجکاو می‌تواند جالب توجه باشد.

نظر شما درباره این تغییر احتمالی در طراحی Galaxy S24 Ultra چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/23/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-s24-ultra-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%DB%8C%DA%A9-%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-galaxy-s9/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا