اخبار فناوری

تاریخ عرضه Pixel 7a و Pixel Fold مشخص شد: 20 می

بسیاری از علاقه مندان به گوشی های هوشمند منتظر معرفی گوشی جدید گوگل هستند. گوشی هوشمند بعدی این شرکت یک پرچمدار یا حتی یک دستگاه پریمیوم نیست. پیکسل 7a گوشی آینده گوگل یک محصول میان رده و مقرون به صرفه خواهد بود. در چند ماه گذشته شایعات زیادی در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده است. اکنون به رویداد Google I/O 2023 نزدیک می شویم. انتظار داریم این رویداد در ماه می امسال برگزار شود. تاریخ انتشار Pixel 7a و Pixel Fold مشخص شد.

تاریخ عرضه Pixel 7a و Pixel Fold 20 می خواهد بود

طبق گزارش‌ها، گوگل قصد دارد از Pixel 7a در رویداد بعدی خود در کنار Pixel Fold رونمایی کند. اکنون تاریخ معرفی این دو دستگاه مشخص شده است. انتظار می رود گوگل در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود، Google I/O، از جدیدترین دستگاه های خود رونمایی کند. گفته می شود در این کنفرانس محصولات مختلفی از جمله: Pixel 7a، Pixel Tablet و Pixel Fold ارائه خواهد شد. ما از قبل می دانیم که رویداد بعدی گوگل 10 مه 2023 (20 مه) لازم خواهد بود. به لطف افشای اخیر، اکنون می دانیم که Pixel 7a بلافاصله پس از رویداد برای پیش خرید یا خرید در دسترس خواهد بود. از سوی دیگر، کسانی که به دنبال خرید پیکسل فولد هستند ممکن است کمی بیشتر صبر کنند زیرا ممکن است این گوشی هوشمند تا 27 ژوئن عرضه نشود. البته پیش فروش این دستگاه از طریق فروشگاه های گوگل از 20 اردیبهشت آغاز می شود.

توئیت جان پروسر

شایعه شده است که پیکسل 7a نسبت به نسل قبلی خود ارتقاء قابل توجهی دارد. پیکسل 6a خواهد داشت. انتظار می رود دو لنز دوربین در پشت این گوشی هوشمند آینده گوگل قرار گیرد. گفته می شود دوربین اصلی این دستگاه دارای سنسور 64 مگاپیکسلی سونی IMX787 است. دوربین دوم دارای رزولوشن 12 مگاپیکسلی است و برای عکاسی فوق عریض استفاده خواهد شد. Pixel 7a دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با رزولوشن Full HD+ و نرخ رفرش 90 هرتز خواهد بود.

ما منتظر این تلفن هوشمند با تراشه هستیم تانسور G2، عملکرد عالی و سریعی دارند. مانند گیزموچینا اشاره می کند، اگرچه هنوز جزئیات شارژ باتری و شارژر این گوشی هوشمند به طور رسمی اعلام نشده است. اما شایعات ادعا می کنند که Pixel 7a از شارژ بی سیم 5W پشتیبانی می کند. این گوشی هوشمند بعدی گوگل مطمئناً طرفداران سلفی را خوشحال می کند. زیرا گفته می شود این دستگاه از همان دوربین سلفی 10.8 مگاپیکسلی استفاده می کند پیکسل 7 و 7 پرو سود خواهد رساند

گوگل پیکسل 6a با تراشه تانسور، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و قیمت 449 دلار رسما معرفی شد.

نظر شما در مورد Google Pixel 7a چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا