اخبار فناوری

سیستم عامل هارمونی او اس 3.1 هوآوی رسما معرفی شد

سیستم عامل هواوی هارمونی OS 3.1 به تازگی معرفی شده است. این سیستم عامل طیف گسترده ای از ویژگی های جدید را ارائه می دهد که تجربه کاربری را برای مشتریان گوشی های هوشمند این برند بهبود می بخشد. ویژگی های جدید سیستم عامل HarmonyOS 3.1 هواوی شامل افزایش سفارشی‌سازی، اپلیکیشن دوربین، ارتباطات ماهواره‌ای، نمادها، امنیت و بهبودهایی برای گوشی‌های تاشو است.

سیستم عامل هارمونی او اس 3.1 هواوی

یکی از تغییرات بصری مهم در HarmonyOS 3.1، معرفی یک صفحه قفل جدید است که به کاربران اجازه می دهد عکس های خود را به عنوان یک نمایشگر همیشه روشن تنظیم کنند. انتقال بین صفحه قفل و صفحه اصلی نیز روان تر شده است.

یکی دیگر از ویژگی های بصری پیشرفته، نمایشگر همیشه روشن 3 بعدی است که به کاربران امکان می دهد ویجت های متحرک سه بعدی تعاملی را به عنوان نمایشگر همیشه روشن انتخاب کنند.

آیکون های اپلیکیشن ها نیز اندکی دستکاری شده اند و هواوی از گوشه های کمی گرد برای ایجاد ظاهری یکپارچه استفاده کرده است.

در برنامه دوربین، کاربران اکنون می توانند از یک حلقه زوم چرخان جدید استفاده کنند و زوم را با کنترل های روی صفحه تنظیم کنند. هواوی همچنین برخی از گزینه‌های پرکاربرد را در زیر دکمه شاتر برای دسترسی آسان‌تر سازماندهی کرده است.

سیستم عامل HarmonyOS 3.1 از عملکرد ارتباط ماهواره ای نسل دوم پشتیبانی می کند و یک رابط جدید ارائه می دهد که امکان ارسال پیام کوتاه دو طرفه را فراهم می کند.

ویژگی های امنیتی جدیدی نیز اضافه شده است، از جمله امکان مخفی کردن برنامه های روی صفحه و مدیریت برنامه های پس زمینه.

برای دستگاه های تاشوHarmonyOS 3.1 یک طرح بندی صفحه اصلی کاملاً جدید را معرفی می کند که به طور خاص برای صفحه نمایش های بزرگتر طراحی شده است.

این نسخه از سیستم عامل نیز امکان تقسیم صفحه نمایش را فعال می کند و اسپلیت صفحه هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی می کند. سیستم عامل می تواند برنامه های تقسیم صفحه را بررسی کرده و آنها را بر اساس الگوهای استفاده قبلی مرتب کند.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید هواوی می تواند با سیستم عامل هارمونی موفق باشید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا