اخبار فناوری

طراحی آنر Magic 6 Pro به‌صورت رسمی به‌نمایش گذاشته شد

درحالی‌که جهان مشتاقانه وارد سال جدید میلادی می‌شود، آنر با معرفی زودهنگام سری پرچمدار Magic 6 خود، زمینه را برای شروعی هیجان‌انگیز فراهم کرده است. رویداد رسمی این شرکت برای تاریخ 11 ژانویه/20 دی برنامه‌ریزی شده است. پیش از معرفی رسمی سری مجیک 6 آنر، مدیرعامل این شرکت به‌تازگی طراحی گوشی پرچمدار Magic 6 Pro را به‌اشتراک گذاشته است که این دستگاه را از تمامی زوایای آن نشان می‌دهد.

طراحی آنر Magic 6 Pro

مدیرعامل آنر، ژائو مینگ، اخیراً بینش‌هایی پیرامون فلسفه طراحی پشتی سری Honor Magic 6 را ارائه کرده است که بر تلفیقی از تاریخ، طبیعت و زیبایی‌شناسی مدرن تأکید دارد. طراحی کلی گوشی هوشمند با الهام گرفتن از تاریخ تمدن و زیبایی طبیعت، از مسیر سادگی پیروی می‌کند. نکته قابل‌توجه، ماژول دوربین طراحی متمایز «چرخش ستاره‌ای سه دوربین» نسل قبلی پرچمداران آنر را حفظ کرده و هویت بصری منحصربه‌فرد را تضمین می‌کند.

طراحی آنر Magic 6 Pro

طراحی آنر Magic 6 Pro

مینگ طراحی کلی این دستگاه را برجسته کرده و آن را به‌عنوان یک “pillow shape” کلاسیک توصیف می‌کند که به‌طور یکپارچه عناصر مربع و گرد را ادغام کرده و یادآور تمدن 5000 ساله چین است. ماژول دوربین با طراحی «Jade Cong» نیز دارای اهمیت تاریخی است، زیرا محبوب‌ترین شکل تراش الماس در قرن نوزدهم در غرب بوده و همچنان نماد قرن‌ها تاریخ و زیبایی‌شناسی است که در ساعت‌های لوکس کلاسیک یافت می‌شود.

سری Honor Magic 6 طرح رنگی جذاب Haihuqing را با الهام از شکوه شگفتی‌های زمین معرفی می‌کند. طراحی CMF (رنگ، متریال و طراحی نهایی) نشاط طبیعی همه چیز را منعکس می‌کند؛ با فرآیندهای نوآورانه در قاب پشتی تلفن همراه که کل دستگاه را قابل تشخیص و ازنظر بصری چشمگیر می‌کند. این تعهد به زیبایی‌شناسی، سری Honor Magic 6 را نه‌تنها به‌عنوان یک شگفتی تکنولوژیکی بلکه یک بیان هنری نیز معرفی می‌کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته سری Honor Magic 6 سیستم دوربین سه‌گانه عقب آن است که شامل یک لنز تله فوتو پریسکوپی با قابلیت زوم دیجیتال 100 برابری و دوربین اصلی با دریچه دیافراگم متغیر است. مشخصات دوربین که روی ماژول آن با عنوان “1:1.4/2.0-2.6 ASPH” مشخص شده است، نشان‌دهنده تعهد به تصویربرداری با کیفیت بالا و تمرکز بر رفع نیازهای متنوع کاربران، از ثبت لحظات روزمره تا کاوش در امکانات جدید عکاسی است.

Honor Magic 6 Pro که ازطریق رندرهای رسمی در طرح رنگ Haihuqing رونمایی شده، درکنار سایر گزینه‌های رنگی ازجمله مشکی، سبز، بنفش و سفید نیز در دسترس خواهد بود. این دستگاه با توجه به نیازهای مختلف ذخیره‌سازی در نسخه‌های 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و حافظه 1 ترابایتی عرضه می‌شود که فضای کافی را برای ذخیره داده‌ها و برنامه‌های کاربردی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نظر شما درباره طراحی آنر Magic 6 Pro چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/01/02/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D8%B1-magic-6-pro-%D8%A8%D9%87%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%B1%D8%B3%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%DA%AF%D8%B0/

Updated: 2024-02-17 09:44:55

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا