اخبار فناوری

تصاویر تبلیغاتی موتورولا Razr 40 Ultra جزئیات طراحی این گوشی را فاش کرد

اخیراً رندرهای موتورولا Razr 40 Ultra که با نام Motorola Razr+ 2023 نیز شناخته می‌شود، فاش شده است. این تلفن هوشمند تاشو در آینده ای نزدیک و در کشور چین معرفی خواهد شد. هم اکنون تصاویر تبلیغاتی موتورولا Razr 40 Ultra به همراه مشخصات بیشتری از این دستگاه فاش شده است.

دوربین اصلی موتورولا Razr 40 Ultra توانایی ثبت عکس های با کیفیتی در نور کم را دارد

تصاویر تبلیغاتی موتورولا Razr 40 Ultra جزییات طراحی این تلفن هوشمند تاشو را فاش کرده است. ادعا می‌‌شود که این دستگاه وزن بسیار سبکی داشته و در برابر پاشش آب و نفوذ گرد و غبار مقاوم خواهد بود. دو حلقه دوربین به همراه یک فلاش LED در قاب پشتی این گوشی تاشو دیده می‌شود. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ماکرو، مجموعه دوربین های Razr 40 Ultra را تشکیل می‌دهند. هم اکنون به لطف صفحه نمایش بیرونی بزرگ این تلفن هوشمند، کاربران می‌توانند با دوربین اولترا واید تعبیه شده در قاب پشتی، عکس های سلفی ثبت کنند. شاتر دوربین این دستگاه می‌تواند حداکثر برای ۳۲ ثانیه باز بماند.

Razr 40 Ultra

دوربین Motorola Razr 40 Ultra از فناوری Quad Pixel برخوردار است. گفته می‌شود که پردازشگر تصویر (IPS) این گوشی هوشمند تاشو، باعث می‌شود تا بتوانید تصاویری را با نویز کم و شفافیت زیاد (در شرایط نور کم) ثبت کنید. در قسمت پشتی، این گوشی یک صفحه نمایش ۳.۶ اینچی p-OLED قرار گرفته است. نمایشگر ریزر ۴۰ اولترا، بزرگترین صفحه نمایش بیرونی به کار گرفته شده در گوشی های تاشو خواهد بود. صفحه نمایش کاور این دستگاه به گونه ای طراحی شده که قابلیت شخصی سازی خواهد داشت. کاربران به کمک این نمایشگر بیرونی، می‌توانند اعلان های مهم را دریافت کرده، به اعلان های دریافت شده پاسخ دهند، موسیقی گوش کنند، بازی کنند یا حتی به تماشای فیلم بپردازند!

Razr 40 Ultra

Razr 40 Ultra

اگر موتورولا ریزر ۴۰ اولترا را باز کنید، صفحه نمایش ۶.۹ اینچی p-OLED این گوشی را مشاهده خواهید کرد. این نمایشگر رفرش ریت ۱۶۵ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار داده و از محتوای HDR10+ و فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می کند. وب‌سایت Thetechoutlook بر اساس تصاویر تبلیغاتی فاش شده موتورولا Razr 40 Ultra ادعا می کند که صفحه نمایش داخلی این دستگاه دارای چهار لبه خمیده خواهد بود. این نمایشگر حاشیه های چندان کمی ندارد. البته Razr 40 Ultra یک تلفن هوشمند تاشو است و باید از دوام آن اطمینان داشت. دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا در سمت راست فریم، و ورودی سیم کارت در سمت چپ فریم این گوشی قرار گرفته است. سنسور اثر انگشت این دستگاه با دکمه پاور یکپارچه خواهد بود.

تصاویر تبلیغاتی موتورولا Razr 40 Ultra

لولای به کار گرفته شده در موتورولا ریزر ۴۰ اولترا باعث می‌شود که صفحه نمایش این گوشی چین و چروکی نداشته باشد. این موضوع باعث بهبود تجربه کاربری این تلفن هوشمند خواهد شد. این گوشی تاشو دارای اسپیکر های بزرگ استریو است. این اسپیکر ها از فناوری صوتی Dolby Atmos نیز برخوردارند. با توجه به تصاویر فاش شده، هم اکنون رنگ بندی Motorola Razr 40 Ultra را می‌دانیم. این تلفن هوشمند تاشو در رنگ های آبی، مشکی و ارغوانی عرضه خواهد شد. رنگ Viva Magenta (ارغوانی) این دستگاه دارای قاب پشتی چرمی خواهد بود. اما به نظر می‌رسد که دو رنگ دیگر دارای قاب پشتی پلاستیکی و فریم فلزی خواهند بود.

Razr 40 Ultra

موتورولا ریزر ۴۰ اولترا احتمالا اواخر خرداد یا اوایل تیر ماه رونمایی خواهد شد

موتورولا ریزر ۴۰ اولترا نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ تأمین خواهد کرد. این دستگاه به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید برخوردار است. تلفن هوشمند تاشو آینده موتورولا از باتری ۳,۸۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد. Motorola Razr 40 Ultra قبلاً در Geekbench و همچنین در چندین وب سایت گواهینامه از جمله TDRA، CQC و 3C ظاهر شده است. با توجه به آنکه این گوشی هوشمند با اسم رمز Juno در دست توسعه است، انتظار می‌رود که در ماه ژوئن نیز معرفی شود.

موتورولا تیزر رسمی گوشی تاشو Razr 2023 و نمایشگر بزرگ آن را منتشر کرد

 

با توجه به تصاویر تبلیغاتی فاش شده موتورولا Razr 40 Ultra، نظر شما درباره طراحی این گوشی هوشمند تاشو چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/28/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%88%D9%84%D8%A7-razr-40-ultra-%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%B7%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا