اخبار فناوری

گوشی Honor X7a با تراشه Helio G37 و باتری 6000 میلی آمپری معرفی شد

شرکت آنر امروز بی سر و صدا از گوشی اقتصادی جدید خود با نام آنر X7a در چین رونمایی کرد. این دستگاه در رده قیمتی خود (116 دلار) ویژگی های قابل توجهی از جمله تراشه Mediatek Helio G37 با 6 رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر 90 هرتزی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از 22.5 را ارائه می دهد. W شارژ.

Honor Phone X7a

Honor X7a دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی LCD با وضوح HD+ و بریدگی قطره اشکی در بالای صفحه نمایش است. پنل دستگاه همچنین نرخ تازه سازی 90 هرتز را برای انیمیشن های روان و گواهی TUV Rheinland برای محافظت از چشم ارائه می دهد. این دستگاه دارای یک ماژول دوربین مستطیل شکل بر روی پنل پشتی با طراحی گرادیان است. این گوشی همچنین دارای اسکنر اثر انگشت در لبه کناری خود است که با دکمه پاور یکپارچه شده است.

در بخش تصویربرداری، شاهد استفاده از ترکیب دوربین چهارگانه در پنل پشتی هستیم که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی، دو سنسور ماکرو و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. همچنین یک سنسور 5 مگاپیکسلی سلفی در جلوی این گوشی تعبیه شده است.

Honor Phone X7a

Honor Phone X7a

Honor X7a مجهز به پردازنده MediaTek MT6765H است که با Helio G37 مطابقت دارد. 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا تا 1 ترابایت از طریق اسلات کارت میکرو اس دی نیز برای این گوشی موجود است. آخرین بودجه Honor انرژی خود را از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی می گیرد. از نظر نرم افزاری، این دستگاه دارای رابط کاربری Magic UI 6.1 مبتنی بر اندروید 12 است.

گزینه های اتصال Honor X7a شامل 4G، WiFi، بلوتوث 5.1، پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری هدفون است.

آنر X7a دارای برچسب قیمتی 799 یوان (116 دلار) است. این گوشی در رنگ های نقره ای تیتانیوم، آبی اقیانوسی و مشکی نیمه شب موجود است خریدن در چین در وب سایت رسمی این برند موجود است.

نظر شما در مورد گوشی Honor X7a چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا