اخبار فناوری

سری هواوی میت ۶۰ فروش بالایی دارد: نزدیک به ۱ میلیون دستگاه تنها در ۵ روز

مدتی است که هواوی در بازار گوشی های هوشمند با تحریم های آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند. اما این شرکت تسلیم نشده و سخت تلاش می‌کند تا جایگاه از دست رفته خود را هم در زمینه سخت افزار و هم در نرم افزار به دست آورد. هم اکنون، گفته شده که سری هواوی میت ۶۰ تنها در مدت ۵ روز موفق به فروش نزدیک به ۱ میلیون دستگاه شده است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

سری میت ۶۰ هواوی فروش بیشتری نسبت به نسل قبل دارد

هواوی به تازگی از دو گوشی Mate 60 و Mate 60 Pro رونمایی کرده است. این دستگاه ها، سر و صدای زیادی به پا کردند و مورد تایید کاربران سراسر جهان قرار گرفتند. سری میت ۶۰ هواوی در پنج روز اول حدود ۸۰۰,۰۰۰ دستگاه فروخته است. این سری از تلفن های هوشمند، موفقیت بزرگی را در چین به دست آورده اند. سری میت ۵۰، پیشرفت قابل توجهی (از نظر میزان فروش) نسبت به سری قبلی میت دارد. سری Mate 50 موفق به فروش حدود ۵۰۰,۰۰۰ دستگاه شده بود. البته که این موفقیت تصادفی نیست. پس از چند سال بد، هواوی سرانجام از میان خاکستر بلند شد و یک شگفتی فنی ایجاد کرد.

Huawei Mate 60 Pro

سری Mate 60 از تراشه کرین ۹۰۰۰ اس برخوردارند. سه لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی های هوشمند دیده می‌شود. نسخه پرو از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (به همراه لرزشگیر اپتیکال)، دوربین تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی و اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار است. اشتیاق به خرید این سری از تلفن های هوشمند جدید هواوی تنها به بازار چین محدود نمی‌شود. کاربران جهانی نیز مشتاقانه منتظر خرید این سری هستند.

کاربران ژاپنی حاضر به خرید Mate 60 Pro با مبلغ بالاتری هستند

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایتی حافظه ذخیره سازی Mate 60 Pro در بازار چین حدود ۷۰,۰۰۰ یوان چین قیمت دارد که تقریباً معادل ۱۴۰,۰۰۰ ین ژاپن می‌شود. با این وجود اما کاربران ژاپنی این گوشی را از نمایندگی های کشور خود با قیمت بیش از ۲۰۰,۰۰۰ ین (واحد پول ژاپن) خریداری می‌کنند. این موضوع نشان می‌دهد که تلفن هوشمند مذکور حتی در بازار ژاپن نیز بسیار محبوب است.

شاید سری میت ۶۰ هواوی به صورت جهانی عرضه شود

ب

نظر شما چیست؟ عامل اصلی فروش بالای سری میت ۶۰ هواوی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/04/%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D8%AA-%DB%B6%DB%B0-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D9%86%D8%B2%D8%AF%DB%8C%DA%A9/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا