اخبار فناوری

تصاویر تبلیغاتی موتورولا Moto Razr 40 فاش شد

رندر های رسمی و تصاویر تبلیغاتی لو رفته گوشی تاشو موتورولا Moto Razr 40، جزئیات طراحی و رنگ بندی این تلفن هوشمند را فاش می‌کند. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزییات این خبر بپردازیم.

تصاویر تبلیغاتی موتورولا Moto Razr 40، جزییات طراحی این گوشی را فاش کرد

انتظار می رود سری Moto Razr 40 به زودی عرضه شود. متاسفانه موتورولا هنوز تاریخ رونمایی این تلفن های هوشمند تاشو را اعلام نکرده است. شایعه شده است که این شرکت، دو گوشی تاشو پریمیوم را به بازار عرضه خواهد کرد. نسخه گران قیمت، گوشی های تاشو آینده موتورولا، Moto Razr 40 Ultra نام خواهد داشت‌. می‌دانیم که به جز این تلفن هوشمند، یک گوشی تاشو ارزان قیمت تر نیز وجود خواهد داشت. ابتدا گمان می‌کردیم که این دستگاه، Razr Lite نام دارد. هم اکنون اما منابع دریافتند که این گوشی با نام Moto Razr 40 عرضه خواهد شد.

Moto Razr 40

Moto Razr 40

منابع مطلع، علاوه بر نام این تلفن هوشمند تاشو آینده موتورولا، تصاویر تبلیغاتی آن را نیز به اشتراک گذاشته اند. موتو ریزر ۴۰، یکی از دو گوشی تاشو آینده موتورولا خواهد بود، که در سال جاری میلادی عرضه می‌شود. پیش از رونمایی اما تصاویر تبلیغاتی موتورولا Moto Razr 40 فاش شده اند. این دستگاه در رنگ های متنوعی عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد که قاب پشتی ریزر ۴۰، چرمی خواهد بود. این تلفن هوشمند تاشو در رنگ های سبز زیتونی، بنفش و کرم عرضه می‌شود. لولا این دستگاه براق بوده و از جنس فلز است. Razr 40 نسبت به برادر Ultra خود صفحه نمایش کوچکتری دارد. متاسفانه در حال حاضر اندازه دقیق نمایشگر این دستگاه را نمی دانیم.

Moto Razr 40

تصاویر تبلیغاتی فاش شده نشان می‌دهند که صفحه نمایش کاور موتورولا Moto Razr 40 کمابیش شبیه به صفحه‌نمایش بیرونی Galaxy Z Flip 4 است. از صفحه نمایش بیرونی کوچک این گوشی تاشو موتورولا می‌توان برای بررسی اعلان ها، تاریخ و ساعت، آب و هوا، تماس های دریافتی و … استفاده کرد. در کنار این صفحه نمایش، دو لنز دوربین دیده می‌شود. یک فلاش LED کوچک نیز در بالای سنسورهای دوربین وجود دارد. هنوز اطلاعات زیادی درباره لولای به کار گرفته شده در Moto Razr 40 وجود ندارد. اما انتظار می‌رود که این لولا بتواند، در درجاتی گوشی را ثابت نگه دارد.

Moto Razr 40

Moto Razr 40

فریم Razr 40 از جنس فلز خواهد بود

دوربین سلفی Motorola Moto Razr 40 درون یک پانچ هول کوچک قرار گرفته است. صفحه نمایش این تلفن هوشمند تاشو، حاشیه های قابل توجهی دارد. می‌توانیم دکمه‌ های پاور و تنظیم صدا را در سمت راست گوشی ببینیم. در لبه پایینی فریم، درگاه USB Type-C و خروجی اسپیکر اصلی قرار دارد. خطوط آنتن روی قاب وجود دارد، که نشان می‌دهد فریم این تلفن هوشمند، از فلز ساخته شده است. متاسفانه اطلاعات دیگری درباره این گوشی هوشمند تاشو آینده موتورولا در دست نیست.

تصاویر تبلیغاتی موتورولا Razr 40 Ultra جزئیات طراحی این گوشی را فاش کرد

نظر شما درباره ریزر ۴۰ موتورولا چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/11/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%88%D9%84%D8%A7-moto-razr-40-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا