اخبار فناوری

رندر گوگل پیکسل 8 منتشر شد

امروز صبح بود رندر پیکسل 8 پرو گوگل را با هم دیدیم. به نظر می رسد گوگل اعتماد خود را به نمایشگر دو انحنا از دست داده است و پرچمدار برتر خود را با صفحه نمایش تخت عرضه خواهد کرد. رندر پیکسل 8 اخیرا منتشر شده است که نگاهی به مدل پایه پرچمدار 2023 گوگل به ما می دهد.

رندر گوگل پیکسل 8

رندر پیکسل 8 این به وضوح نشان می دهد که طراحی محصولات پرچمدار گوگل در سال 2023 با صفحه نمایشی با گوشه های گردتر همراه خواهد بود. این تغییر نگرش در گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس و متعاقباً در گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس مشاهده می شود. البته این تغییر طراحی از سامسونگ با طراحی آیفون های اپل غریبه نیست.

رندر پیکسل 8

رندر پیکسل 8

اندازه صفحه نمایش مدل پایه خانواده پرچمدار 2023 گوگل نسبت به سال گذشته کمی کوچکتر است. صفحه نمایش این دستگاه 6.2 اینچی خواهد بود در حالی که سال گذشته پنل 6.3 اینچی داشتیم. مطمئناً تغییر بزرگی نیست، اما قابل ذکر است.

همچنین، به نظر می رسد که نوار دوربین کمی گسترده تر است و قاب دوربین بزرگتر و قابل مشاهده تر خواهد بود. این تغییرات در مدل پرو نیز وجود داشت که صبح شاهد رندر آن بودیم.

رندر Google Pixel 8 Pro را با صفحه تخت و حسگر عکس جدید آن کشف کنید

بر اساس گزارش جدیدی که این رندرها بر اساس آن ساخته شده اند، ابعاد این دستگاه 150.5 در 70.8 در 8.9 میلی متر خواهد بود که نسبت به نسل قبلی 5 میلی متر کوتاه تر و 2.4 میلی متر باریک تر است. علاوه بر این، ضخامت 0.2 میلی متر افزایش می یابد و حداکثر ضخامت در قسمت دوربین به 12 میلی متر می رسد.

در بخش سخت‌افزار، تراشه Google Tensor نسل سوم باید تنها با 8 گیگابایت حافظه رم همراه باشد. این صفحه نمایش احتمالا از 90 هرتز به 120 هرتز در سال گذشته ارتقا یافته است. همچنین صحبت هایی در مورد ارتقاء بخش دوربین وجود دارد، اما جزئیاتی ارائه نشده است.

اگر قیمت جذاب 600 دلاری مدل پایه پیکسل 8 را حفظ کنیم، می توان گفت که شاید دستگاهی وسوسه انگیز ظاهر شود. نطر شما چی هست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا