اخبار فناوری

وان پلاس 11 با اسنپدراگون 8 نسل 2 به بازار جهانی معرفی شد

سرانجام، وان پلاس امروز میزبان بزرگترین رویداد جهانی خود بود. این برند شش محصول جدید شامل گوشی های هوشمند، تلویزیون های هوشمند، هدفون های بی سیم، تبلت ها و برخی لوازم جانبی کامپیوتر شخصی را معرفی کرد. با همه این محصولات، نام گوشی OnePlus 11 بیش از بقیه به چشم می خورد. این محصول ماه گذشته در چین معرفی شد اما اکنون آماده ورود به بازارهای جهانی است. این گوشی هوشمند با گوشی هایی مانند گلکسی اس 23، iQOO 11، آیفون 14 پرو و سایر دستگاه های پرچمدار رقابت خواهند کرد.

OnePlus 11 از شارژر 100 واتی پشتیبانی می کند

با شروع نمایشگر، OnePlus 11 5G دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی سامسونگ E4 AMOLED با لبه های خمیده است. این نمایشگر وضوح QHD+، فناوری LTPO 3.0 و نرخ به روز رسانی 120 هرتز را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این پنل از Dolby Vision و HDR10+ نیز پشتیبانی می کند. حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش قرار گرفته و صفحه نمایش توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می شود.

وان پلاس 11

OnePlus 11 دارای فریم فلزی است. ماژول دوربین این گوشی هوشمند طراحی دایره ای دارد و سه لنز به همراه فلاش LED در داخل آن دیده می شود. دکمه هشدار فیزیکی نیز به عنوان بخشی از این دستگاه قابل مشاهده است. کاربران OnePlus 11 می توانند با خیال راحت از گوشی خود استفاده کنند، زیرا این دستگاه گواهی IP54 را دریافت کرده و در برابر پاشیدن آب مقاوم است.

مانند منبع در این گزارش به وجود سه لنز دوربین در پشت این گوشی هوشمند اشاره شده است. دوربین اصلی دارای سنسور سونی IMX980 و لرزشگیر اپتیکال است. یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی فوق عریض (با استفاده از سنسور سونی IMX58) و یک لنز تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی نیز در پشت این دستگاه قابل مشاهده است. خوشبختانه دوربین تله فوتو این گوشی دارای لرزشگیر اپتیکال بوده و قابلیت زوم 3 برابری اپتیکال را دارد. OnePlus برای توسعه دوربین های این دستگاه با Hasselblad همکاری کرد. همچنین لازم به ذکر است که دوربین سلفی OnePlus 11 دارای سنسور 16 مگاپیکسلی است.

وان پلاس 11

تراشه پرچمدار قدرت پردازشی این دستگاه را تامین می کند اسنپدراگون 8 نسل 2 شرق. گران ترین نسخه OnePlus 11 به 16 گیگابایت رم LPDDR5x و 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 مجهز شده است. این گوشی هم همینطوره OnePlus 11R خنک کننده VC دارد. این دستگاه مجهز به باتری 5000 میلی آمپری با ظرفیت بالا بوده و توسط آداپتور 100 واتی شارژ می شود. این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض به اندروید 13 و رابط کاربری OxygenOS 13 مجهز است.وان پلاس ادعا می کند که این گوشی هوشمند 4 نسخه اندروید را دریافت می کند و به مدت 5 سال آپدیت های امنیتی را دریافت می کند. این گوشی هوشمند از Wi-Fi 7، بلوتوث 5.3، دو سیم کارت 5G پشتیبانی می کند و دارای NFC و پورت USB-C است.

گوشی هوشمند OnePlus 11 5G با چه قیمتی به دست کاربران می رسد؟

نسخه پایه این گوشی 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد برچسب قیمت 56999 روپیه (688 دلار) به کاربران می رسد. نسخه رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی این دستگاه نیز با قیمت: 61999 روپیه (748 دلار) در دسترس خواهد بود. این گوشی هوشمند در دو رنگ سبز و مشکی عرضه شده است. امکان پیش خرید وان پلاس 11 از امروز وجود دارد. اما فروش آن از 14 فوریه (25 فوریه) آغاز خواهد شد.

OnePlus 11R با صفحه نمایش خمیده و نسل اول تراشه Snapdragon 8+ معرفی شد

نظر شما در مورد OnePlus 11 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا