اخبار فناوری

مجتمع آموزشی پل؛ ارائه کننده مدرک فنی حرفه ای و دانشگاهی برای مهاجرت کاری

یکی از دغدغه های بسیاری از افراد دارای تخصص یا مهارت فنی برای ادامه کار در خارج از کشور، داشتن یک گواهینامه یا مدرک معتبر برای تایید توانایی‌های آنهاست.

اگر قصد مهاجرت داشته و می‌خواهید با شرکت در یک دوره فنی، از مهارت خود در خارج از کشور استفاده کرده و برای این کار به مدرکی معتبر نیاز دارید، مجتمع پل می‌تواند بهترین همراه برای شما باشد. تمام کارآموزان می‌توانند با شرکت در دوره‌های این مرکز آموزشی، گواهینامه معتبر دانشگاهی و فنی حرفه ای دریافت کنند. اما شرایط دریافت این مدرک چیست و چه خدماتی در مجتمع پل ارائه خواهد شد؟ چه دوره‌هایی در این مرکز آموزشی برگزار می‌شود؟

مدرک دانشگاهی مجتمع پل، کلیدی برای موفقیت در آینده

جوانان همیشه به دنبال شغلی با درآمد بالا هستند تا بتوانند زندگی راحتی داشته باشند. راه‌های زیادی برای رسیدن به این مشاغل وجود دارد که شرکت در دوره‌های فنی حرفه ای را می‌توان یکی از بهترین موارد دانست چرا که علاوه بر داخل ایران، در هر کشور دیگری نیز می‌توان از این مهارت‌ها استفاده کرد. هرچند، اگر قصد مهاجرت داشته یا بخواهید در خارج از کشور از توانایی‌های فنی خود بهره ببرید، به یک مدرک معتبر نیاز خواهید داشت؛ مدرکی که صرفا توسط خود آموزشگاه‌ها صادر نشده و بتواند مورد تایید سازمان‌های مختلف نیز باشد.

مجتمع پل گیلان که سابقه فعالیت آن به بیش از 20 سال پیش برمی‌گردد، از معدود آموزشگاه‌های فعال در ایران است که بعد از اتمام دوره‌ها، مدرک رسمی فنی و حرفه ای را برای تمامی کارآموزان صادر می‌کند که از آن می‌توان برای ارائه به بسیاری از سازمان‌ها استفاده کرد. افزون بر این، مجتمع پل، تنها آموزشگاه رسمی در ایران است که امکان صدور گواهینامه پودمانی یا دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم را نیز دارد. این گواهینامه برای افرادی که بخواهند از مدرک خود در خارج از ایران نیز استفاده کنند، بسیار کاربردی خواهد بود چرا که یک گواهی رسمی محسوب شده و مهر تاییدی بر توانایی‌های شماست.

مجتمع پل گیلان چه خدماتی ارائه می کند؟

در کنار اعطای گواهینامه معتبر به تمامی کارآموزان، شرکت در دوره های مجتمع پل مزایای دیگری هم دارد که در پایین، به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

آموزش مطابق با استانداردهای جهانی

یکی از مهم‌ترین موضوعات برای افرادی که می‌خواهند در خارج از ایران کار کنند، کسب دانش مطابق با علم روز است. خوشبختانه، پل گیلان برای تمامی دوره‌های خود، از اساتیدی باتجربه استفاده کرده است تا چیزی را یاد بگیرید که نه فقط در ایران، بلکه در تمام جهان مورد کاربرد داشته باشد.

شرکت در کارگاه های تخصصی

در دوره‌های مجتمع پل، تمرکز فقط روی آموزش تئوری مباحث نبوده و در کارگاه‌های پیشرفته، شما می‌توانید همه‌چیز را به صورت عملی نیز یاد بگیرید. این کار باعث می‌شود تا علاوه بر پیدا کردن توانایی کار با ابزارهای مختلف، در صورت مواجهه با مشکلات در دنیای واقعی نیز مشکلی پیش روی شما نباشد.

پشتیبانی حرفه ای بعد از دوره

اگر بعد از اتمام دوره نیاز به مشاوره یا راهنمایی داشته باشید نیز اساتید و کارشناسان مجموعه آموزشی پل در کنار شما خواهند بود. در صورت امکان حتی این آموزشگاه می‌تواند کارآموزان برتر را برای فعالیت در بازار کار نیز به مجموعه‌های مختلف معرفی کند.

با دوره های آموزشی پل گیلان آشنا شوید

حالا که در مورد خدمات این مجموعه صحبت کردیم، بد نیست نگاهی به دوره های تخصصی پل گیلان نیز داشته باشیم. موارد زیر، برخی از رشته‌های پرطرفدارتر هستند که بازار کار بسیار خوبی داشته و علاوه بر ایران، در خارج از کشور هم تقاضای زیادی دارند:

دوره نصب دوربین مدار بسته

دوره تخصصی نصب دوربین های مداربسته که شامل دوره هوشمندسازی ساختمان نیز می‌شود، از رشته‌های پرطرفداری است که بازار کار آن در داخل ایران و حتی خارج از ایران نیز بسیار پررونق است. با شرکت در این دوره، توانایی کار با ابزارهای روز را پیدا کرده و می‌توانید آینده‌ای درخشان را پیش روی خود داشته باشید. در مورد دوره هوشمند سازی مجتمع پل در ادامه بیشتر آشنا شوید.

دوره هوشمند سازی ساختمان

هوشمند سازی ساختمان، چند سالی هست که در بازار ایران طرفداران زیادی پیدا کرده و در کشورهای خارجی نیز طرفداران زیادی دارد. گفتنی‌ست انتخاب یک دوره آموزشی که گام به گام به صورت عملی با جدیدترین تجهیزات و تکنولوژی ها و با سرفصلی درست، دوره آموزش هوشمند سازی ساختمان را برای جلوگیری از هدر رفت زمان، انرژی و هزینه به شما آموزش دهد؛ بسیار مهم است. اصلا نگران نباشید چون می توانید این دوره را بدون ریسک و کاملا تضمینی با جزئیات کامل از برق ساختمان، هوشمندسازی باسیم و بی سیم آموزش ببینید.

دوره تعمیرات موبایل

تلفن‌های همراه را تقریبا در هر کشور و شهری می‌توان پیدا کرد و این یعنی کسی که توانایی تعمیر این دستگاه‌ها را داشته باشد، می‌تواند درآمد نیز کسب کند. خوشبختانه، در مجتمع پل علاوه بر تعمیرات سخت‌افزار، با شیوه عیب‌یابی و تعمیر نرم‌افزاری انواع تلفن‌های هوشمند نیز آشنا خواهید شد تا بتوانید در سناریوهای مختلف، مشکلات را در کمترین زمان حل کنید.

دوره تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

یکی دیگر از مشاغل درآمدزایی که می‌تواند در کشورهای خارجی نیز حسابی به کارتان بیاید، تعمیرات کامپیوترهاست. در این دوره، شما با روش عیب‌یابی انواع لپ تاپ ها و کامپیوترها آشنا شده و یاد می‌گیرید که چگونه آنها را تعمیر کنید.

دوره تعمیرات کنسول های بازی

کنسول های بازی علاوه بر ایران، در خارج از کشور هم کاربران زیادی دارند و یادگیری شیوه تعمیر آنها می‌تواند آینده‌ای روشن را پیش روی شما قرار دهد. در این دوره، شما با روش تعمیر انواع کنسول ها از جمله پلی استیشن و ایکس باکس به صورت کاملا تخصصی آشنا خواهید شد.

سخن پایانی

مجتمع پل بیش از 20 سال است که در زمینه آموزش تخصصی دوره‌های مختلف فعالیت داشته و تا به امروز، هزاران نفر با گذراندن این دوره‌ها جذب بازار شده‌اند. خوشبختانه، تمام مباحثی که در دوره‌های مختلف تدریس می‌شود، متناسب با علم روز است تا اگر قصد مهاجرت داشتید، از لحاظ کاری نیز دچار مشکل نشوید. با گواهینامه دانشگاهی و همچنین فنی حرفه ای معتبری که از مجتمع پل دریافت می‌کنید نیز به‌آسانی می‌توانید در شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلف در خارج از کشور مشغول کار شوید.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/27/%D9%85%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%B9-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D9%BE%D9%84%D8%9B-%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%87-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%85%D8%AF%D8%B1%DA%A9-%D9%81%D9%86%DB%8C-%D8%AD/

Updated: 2024-02-17 09:48:42

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا